תכנית פרלמן למוסיקאים צעירים – אפריל 2023

הקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה, תל-אביב ותכנית פרלמן למוסיקה ממשיכים במסורת המוצלחת של שיתוף פעולה להכשרת נגנים צעירים מצטיינים ויקיימו תכנית נוספת בחודש אפריל 2023.

התכנית, PMP- Perlman Music Program, פרי יוזמתה מעוררת ההשראה של טובי פרלמן, נוסדה לפני 28 שנה במטרה לטפח את מוסיקאי העתיד בתחום המוסיקה הקלאסית. נגני כלי קשת מכל העולם בעלי כישרון יוצא דופן, נבחרים בקפידה ומוזמנים להשתתף בתכנית יחידה במינה המתקיימת מדי שנה במשך מספר שבועות מרוכזים בארה"ב.

התכנית מתקיימת במסגרת חמה ותומכת, תוך הענקת חוויה אמנותית ואישית המשפיעה עמוקות על החיים של המשתתפים. את התכנית מוביל ומנחה הכנר יצחק פרלמן ולצדו מלמדים טובי המורים מצמרת בתי הספר הגבוהים למוסיקה.

קיום התכנית בישראל – בקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה תל אביב- הוא הזדמנות נדירה לנבחרת של נגנים ישראלים צעירים לחבור לנגנים נבחרים מן העולם, אשר יגיעו יחד עם מאסטרו פרלמן וצוות המורים שלו.

התכנית תתקיים בקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה (רחוב לואי מרשל 25, תל-אביב) והיא מיועדת לנגנים צעירים בכלי קשת (כינור, ויולה, צ'לו וקונטרבס) בגילאים 12-19.

נגנים אשר יתקבלו ישתתפו בתכנית באביב 2023 (תכנית פנימית 11-16 באפריל, 2023) ובאביב 2024 (תכנית בינלאומית, 11-27 באפריל, 2024).

מאסטרו פרלמן וסגל התכנית ילמדו בשתי התכניות הנ״ל ויבחרו את המשתתפים, על בסיס אודיציות מוקלטות שתישלחנה לקישור המצורף, בו תמצאו גם מידע נוסף על התכנית:

ההרשמה באמצעות טופס מקוון: https://www.cognitoforms.com/ThePerlmanMusicProgram/_2023IsraelResidencyApplication

המועד האחרון להרשמה: 12.1.2023

לנוחיותכם, אפשר לבחור באחד משני המסלולים לצירוף הקלטה:

  1. משלוח הקלטה (שהוקלטה עד 3 חודשים לפני מועד ההרשמה) ישירות לאתר. בבחירת אופציה זו, תשלמו דמי רישום בסך 50$ באתר התכנית.
  2. הקלטה באולפן ההקלטות של הקונסרבטוריון. בבחירת אופציה זו, תשלמו סך של 300 ש"ח ישירות לקונסרבטוריון, לכיסוי הוצאות ההפקה של ההקלטה.
    לתאום מועד הקלטה, יש לפנות במייל אל ירון אלדמע, מנהל אולפן ההקלטות: yaronaldema@icm.org.il  

 

בברכה,

קוסטין קנליס- אולייר

מנהל הקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה, תל- אביב