טוען אירועים

« כל האירועים

  • אירוע כבר עבר.

נישואי פיגארו – המאסטר קלאס הבינלאומי לאופרה, ירושלים

יום שני, 15 אוגוסט, 2016 / 19:30

המאסטר קלאס הבינלאומי לאופרה, ירושלים יעלה על במת הקונסרבטוריון בתל אביב
את האופרה "נישואי פיגארו" מאת מוצרטfigaro15.8.16

יום שני, 15.8.2016 בשעה 20:30

כרטיסים: 100 ש"ח  |  קוד הנחה: 2080
לרכישת כרטיסים אונליין <<לחצו כאן>>
או בקופת הקונסרבטוריון בטל. 03-5466228

הנחה מיוחדת (140 ש"ח במקום 200 ש"ח) לרוכשים כרטיס גם לאופרה טוסקה בשלישי 9.8.2016 בשעה 20:30 – לקבלת ההטבה שלחו פרטי קשר (שם וטלפון) לדוא"ל: chamber@icm.org.il או במענה בטל. 03-5466228

האופרה תוצג בפרשנות חדשנית ומפתיעה של הבמאי הצעיר, ארי טפרברג, זוכה פרס הצטיינות מטעם קרן ירושלים לשנת 2011 ופרס השפה הבימתית בפסטיבל עכו 2014, ובהשתתפות זמרי המאסטר קלאס הבינלאומי לאופרה וביניהם שלושה זמרים בין-לאומיים בתפקידים הראשיים.
תודה לאופרה הירושלמית, שבמסגרתה נוצר הבימוי המקורי.

בתפקיד הראשי, פיגארו, יופיע זמר הבס-בריטון, רובסון טאברס. טאברס, הינו בוגר אוניברסיטת פוליסטה (UNESP) וזכה בתחרות של מריה קאלס בברזיל. הוא השתתף בסדנת האופרה הבינ"ל עם ראינה קובבנסקי ואלברטו זדה, שר בתיאטרון סן-קרלו בנאפולי, בית אופרה בפירנצה, אופרה ממשלתית של מינכן ועוד.

בתפקיד הרוזן, יופיע זמר הבריטון הגרמני, שמואל ברלג,

בתפקיד הרוזנת תופיעה זמרת הסופרן מגרמניה, איזבל מריה חאהס, ובתפקיד סוזאנה, נעמה שולמן.

האחוזה בה מתרחשת האופרה הופכת אט אט, במהלך שנמשך לאורך כל היצירה, לגן. כשם שהדמויות מתחפשות ומחליפות זהות, כך גם הבמה עצמה משנה את פניה. החוץ, הטבע, פורץ אל תוך הפנים כשם שהפרא פורץ החוצה מן הדמויות המנומסות, האחוזות בטירוף האהבה.

"נישואי פיגארו" הינה אופרה קומית מאת וולפגנג אמדאוס מוצרט, אחת האופרות המצליחות ביותר שלו הנחשבת לאחת מאבני הבניין של הרפרטואר האופראי.

את הטקסט כתב לורנצו דה פונטה והוא מבוסס על מחזה מאת בומרשה באותו שם או בשם "היום המשוגע", והוא המשך למחזה קודם שלו "הספר מסיביליה".
ביחד עם יצירת המופת של מוצרט, התוצאה היא סיפור מצחיק אך עמוק של אהבה, בגידה ומחילה.

כרטיסים: 100 ש"ח
20% לבעלי קוד הנחה
להזמנת כרטיסים שלחו מייל לדוא"ל: gilab@icm.org.il וציינו את שמכם המלא וטלפון ליצירת קשר

המאסטר קלאס הבינלאומי לאופרה, ירושלים
10.08.2016 – 31.07.2016
מטרתו העיקרית של המאסטר קלאס הבינלאומי לאופרה, ירושלים, היא קידום אמנות האופרה והמוסיקה הווקאלית הקלאסית על ידי העמדת סדנה להכשרה מתקדמת, המציעה לזמרים מחוננים בעלי כישורים מוסיקליים ייחודיים וטכניקה ווקאלית איתנה שיעורים עם מורים אמנים בתחומם. הסדנה מתמקדת בליטוש הטכניקה הווקאלית של הזמרים ושכלול כישוריהם הבימתיים, תחת הדרכתם הצמודה של מורים בעלי שם וניסיון רב שנים.
הסדנה מתקיימת במתכונת אינטנסיבית ביותר עפ"י תכנית אישית לכל זמר. לוח הזמנים כולל שיעורים יומיים אישיים וקבוצתיים במרכזי תרבות מהשורה הראשונה בירושלים. בין מורי הקורס נמנים אמנים בעלי שם בינלאומי כמו: פביאו מסטראנג'לו (מנצח ופסנתרן, בית אופרה ארנה די ורונה, תיאטרון של מריינסקי), אנדראה סוארה (סופרנו, מורה לפיתוח קול, בית האופרה הלאומית של פריז), אנג' בלצקי (בס-בריטון, מורה לפיתוח קול, תיאטרון בולשוי), מגדה מקרטצ'אן (סופרנו, מורה לפיתוח קול, בית האופרה של ירבאן), אלכס קגן (במאי, בית האופרה של שטוטגרט, תיאטרון של אולם) ואחרים.

פרטים

תאריך:
יום שני, 15 אוגוסט, 2016
זמן:
19:30
אירוע קטגוריה:

מקום

אודיטוריום הקונסרבטוריון
לואי מרשל 25
תל אביב, Israel