טוען אירועים

« כל האירועים

  • אירוע כבר עבר.

ואריאציות גולדברג – דרור זמל

יום שלישי, 29 אפריל, 2014 / 20:30

דרור זמלהפסנתרן דרור זמל יבצע את וריאציות גולדברג של באך –  אחת מהיצירות החשובות והמונומנטליות שלו, גולת הכותרת של הכתיבה הפוליפונית. הזדמנות לשמוע את אחת היצירות הפופולריות של באך, אשר מנוגנת בפומבי רק לעיתים נדירות.

70 ₪ / 60 ₪ לגמלאים ולמשפחת הקונסרבטוריון (הורי תלמידי הקונסרבטוריון ומנויי המרכז למוסיקה קאמרית)

דרור זמל –  שב ארצה לאחר שהות של שש שנים בניו-יורק, שם למד במאנס קולג' והשלים את לימודי הדוקטורט באוניברסיטת סטוני-ברוק. בשנים האחרונות הופיע בקביעות בישראל, ארצות-הברית ואירופה כסולן עם תזמורות, ברסיטלים וכנגן מוסיקה קאמרית. זכה בתחרויות ובפרסים שונים בארץ ובחו"ל וכמו כן השתתף בכתות אמן עם אמנים רבים כגון מארי פראיה, אנדרס שיף, יפים ברונפמן, קלוד פרנק ואחרים. מירב תוכניותיו מוקדשות לליבת הרפרטואר הגרמני: תכניותיו האחרונות כללו את שלוש הסונטות האחרונות של בטהובן, הסונטות המאוחרות של שוברט, הפרטיטות של באך וכן מסע החורף של שוברט. בעונה הבאה יופיע ברסיטלים בארץ, בארה"ב, איטליה ובמזרח הרחוק.
יחד עם אחותו, הפסנתרנית שיר זמל, יסד את דואו הפסנתר הירושלמי.
דרור זמל ניגן את רסיטל הבכורה שלו בבוסטון ב- 1997. שירת בצבא כמוסיקאי מצטיין, וסיים את האקדמיה למוסיקה בירושלים כתלמידם של פרופ' ברכה עדן ואלכסנדר תמיר. בניו-יורק למד אצל ויקטור רוזנבאום וג'ייקוב לטיינר ואת הדוקטורט השלים בהדרכתו של הפסנתרן והפדגוג הנודע גילברט קאליש ומוסיקה קאמרית עם רביעיית אמרסון. כמו-כן, במהלך שנים אלו השתלם אצל הפסנתרן ריצ'ארד גוד.

 

פרטים

תאריך:
יום שלישי, 29 אפריל, 2014
זמן:
20:30
אירוע קטגוריה:

מקום

הקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה תל-אביב
רח' לואי מרשל 25
תל אביב,  

המארגנ/ת

Unnamed Organizer
טלפון
03-5466228