בר-נס רע



מחלקות:
כלי נגינה: תופים

בגיל 15החל את חייו המוסיקליים בנגינת כלי הקשה במוסיקה קלאסית.

במהלך השנים שימש כנגן טימפני וכלי הקשה בתזמורות ופרויקטים ישראליים בינלאומיים וביניהם התזמורת הסימפונית ירושלים, והתזמורת הפילהרמונית הישראלית, תחת שרביטם של גדולי המנצחים: דניאל ברנבויים, זובין מטהה,קנט נגאנו ועוד..

ב 1994 השתלם באקדמיה המלכותית למוסיקה בקופנהגן, אצל פרו בנט לילוף.ב 1995 עבר לברלין שם למד עם פרופסור ריינר זיגרס נגן הטימפני הראשון של התזמורת הפילהרמונית של ברלין.

לאחר שבע שנות שהות בברלין, עבר לגור בניו יורק שם נחשף למוסיקה אפרו קובנית וג'אז.

במהלך שנים אלה החל רע להלחין מוסיקה, שהושפעה רבות מהמעגלים השונים בחייו..החל ממוסיקה בדואית שאותה שמע מבדואיים מקומיים שעבדו בחווה החקלאית של אביו כל ילדותו, ובשילוב המוסיקה הספרדית יהודית ששמע בבית סבו..אל תוך מוצארט בטהובן ווגנר שהיוו חלק דומיננטי גם כן בשנים ששהה בגרמניה. מאז ועד היום מהווים מיילס דיוויס, צ'ארלי מינגוס, וג'ון קולטריין אבן דרך משמעותית נוספת בחייו המוסיקאליים ובלחניו.

בשנת 2006 הוציא את תקליטו הראשון"REMEMBER AND FORGET" .עם חבריו : עומר אביטל – בס אבישי כהן חצוצרה ,אסף יוריה סקסופון ועמוס הופמן גיטרה ועוד, דרכם צלל אל תוך עולם הג'אז.

תקליט זה מכיל לחנים שנשענו על המוסיקה הקלאסית , מוסיקה עיברית ובעיקרו מכיל יצירה ספונטנית וחווייתית שאפיינה את רוח התקופה החדשה שאליה נכנס.

מאז ועד היום הופיע רע בארץ ובעולם עם תזמורות סימפוניות שונות, ועם אמני ג'אז נפלאים כמו הבסיסט אבישי כהן…עמוס הופמן ועוד.. ובמקביל המשיך להופיע עם החומרים המקוריים שלו בהופעות במועדוני ג'אז בתל-אביב ובפסטיבל הג'אז הבינלאומי באילת.בימים אלה מוציא רע דיסק חדש בשם "LIFE UNDER A TREE" בו הוא שר ומנגן תופים וכלי הקשה. בליווים של הנגנים: שי חמני –גיטרה בס ,הוד מושונוב – קלידים, עמוס הופמן- עוד ועדן לדין –פסנתר.

בתקליט זה בשונה מקודמו ניתן לחוש באינטרפרטציה החדשה של רע למוסיקת הג'אז, בה הפעם נתן מקום והשפעה רבה יותר לטקסטים ולחנים עבריים ישנים תוך שמירה על אופיו המוסקלי שרכש עם השנים.

עם תקליטו החדש וחומרים ישנים מתכנן רע לצאת ולהופיע בעולם ולשתף את האנשים, דרך המוסיקה ,במכלול ההשפעות הנרחבות המאפיינות בתוכם גם את המורכבות והעושר של ההוויה הישראלית .