בית פתוח וסיורים פתוחים

בית פתוח וסיורים פתוחים
לרגל מלאות 70 שנה להקמת הקונסרבטוריון – הסניף התל אביבי הראשון של האקדמיה הארץ ישראלית למוסיקה בירושלים – אנו פותחים את שערנו לסיורים ולהרצאות על ההיסטוריה של הבית ועל תכנונו העכשווי.
בין הסיורים וההרצאות יופיעו תלמידי הקונסרבטוריון בקטעי נגינה.
ב-10:00 וב-12:00 יציג המשמר שי פרקש את סיפורם של בית החולים ירקון, של בית העולים ושל המבנה ההיסטורי שנבנה ב-1937 על פי תכנון של אדריכל מטריקון. ההרצאות תתקיימנה באודיטוריום. משך ההרצאות כ-30 דקות.
ב-11:00 וב-13:00 יציג האדריכל רפי לרמן, מתכנן הבניין החדש, את סיפורו של הבניין שנהרס (בשל בעיות יציבות מבנית) ונבנה מחדש, ויוביל סיור בבניין על כל אגפיו, כולל האודיטוריום למוזיקה קאמרית, חדרי החזרות ואולם ההקלטות ע"ש רן ברון. משך ההרצאה והסיור כ-60 דקות.
ב-10:00, ב-12:00 וב-12:45 תתקיים פעילות מוסיקלית לילדים: מפגש חווייתי והיכרות ראשונית עם כלי נגינה, נגנים ויצירות בשם "מה זה הרעש הזה? – יצירות גדולות לקטנים" בהנחיית אנסמבל מיתר.   הפעילות מתאימה לבני 8-4 שנים בליווי הורים. משך הפעילות 30 דקות והיא מוגבלת לקבוצות של עד 25 משתתפים בכל סבב.                                                                                                             הפעילות המוסיקלית לילדים מוגבלת ל-25 הבאים הראשונים.
אין צורך ברישום מוקדם.