מור יעל



מחלקות:
תפקיד: ראשת מחלקת כלי נשיפה וכלי הקשה
כלי נגינה: אבוב

 יעל מור

יעל  מור החלה את דרכה המוזיקלית על האבוב אצל האבובן עודד פינטוס המנוח  ובתור מוסיקאית צעירה זכתה בפרסי מלגות קרן התרבות אמריקה-ישראל  ובצבא  שירתה כמוסיקאית מצטינת. יעל  סיימה תואר ראשון באקדמיה למוסיקה ע"ש רובין תל אביב. היתה חברה בתזמורת קאמרית הקיבוצית והצטרפה לסגל ההוראה של הקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה תל אביב, כמו גם לתכנית "קרב" להקניית יסודות ההאזנה למוזיקה בגני ילדים.

בשנת 2000 החלה ללמוד בביה"ס הגבוה בבאזל, שווייץ, בכיתתו של הפרופ' עומר צובולי ולאחר מכן השתלמה בכתתה של הגב` לואיז פלרן בביה"ס הגבוה למוסיקה ולתיאטרון בציריך. ליעל שלושה תארים: תעודת הוראה, תעודת אמן- סולן (באזל) ותעודת אמן-נגן תזמורת (אבוב וקרן אנגלית בציריך), שני האחרונים בהצטיינות.

יעל שימשה בתפקיד פרקטיקנטית בתזמורת הפילהרמונית של דיסבורג, גרמניה כמו כן  ניגנה בתזמורת בית האופרה של אאכן, גרמניה וזכתה גם במילגה תלת-שנתית לנגינת מוסיקה קאמרית בפרויקט Vila-Musica. בשנת 2006 זכתה יעל במשרה קבועה כנגנית משנה לנגן הראשון בתזמורת בית האופרה של סאארברוקן, גרמניה.

יעל אינה מוסיקאית שגרתית ועוסקת באילתור, הן בנגינה והן בשירה, ומשתתפת בקביעות במפגשי ג`אז ומוסיקת עולם. סגנונה המוסיקלי מושפע ממוסיקה חוץ-מערבית, ומשלב השפעה זו עם חינוכה הקלאסי.

משנת 2010 יעל חיה שוב בתל אביב, חזרה ללמד בקונסבטוריון  ומנגנת באנסמבלים שונים כגון-אנסמבל המאה 21, אנסמבל מיתר, תזמורת האופרה הישראלית, כמו גם עם זמרים שונים כגון ערן צור, מרינה מקסימיליאן בלומין ועוד.

מכהנת כראשת מחלקת כלי הנשיפה וההקשה בקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה ת"א   וכרכזת שלוחת הקונסרבטוריון בביהס לאומנויות תל אביב