טוען אירועים

« כל האירועים

  • אירוע כבר עבר.

המרכז למוסיקה קאמרית – סדרת הפסנתר – רומן רבינוביץ'

יום שבת, 1 פברואר, 2020 / 20:30

רומן רבינוביץ' – פסנתר

מחווה לפיקאסו

זיפולי: סוויטה למקלדת בסול מינור
דביסי: תחריטים (Estampes)
סאטי: גנוסיין מס' 1
רומן רבינוביץ': קפריצ'יו – "ליצן על אופניים"
גרשווין: 3 פרלודים
גרנדוס: מבחר מתוך "גוייסקס"
סטרווינסקי: שלושה פרקים מ"פטרושקה" לפסנתר סולו

קונצרט מקדים, בביצוע תומר רובינשטיין, תלמיד מצטיין בקונסרבטוריון, בכיתתו של רון טרכטמן, יערך בשעה 19:45 באולם רן ברון

לרכישת כרטיסים: 03-5466228

לרכישת כרטיסים אונליין לחצו כאן

המחווה של רומן רבינוביץ' לפיקאסו כוללת מוסיקה ספרדית, מוסיקת בלט רוסית ועיסוק בעולמו של הליצן. לדבריו "התכנית מציגה את המוסיקה של שני מלחינים הקשורים לספרד – המאסטר הבארוקי, זיפולי, ובן תקופתו הספרדי של פיקאסו – גרנדוס. דרך המחווה של דביסי לספרד עם 'ערב בגרנדה' מתוך יצירתו 'תחריטים', והבלוז הנוגה מהפרלודים של גרשווין, אני משלים את התכנית עם יצירות מאת סאטי וסטרווינסקי, אליהם התוודע פיקאסו דרך להקת ה-Ballets Russes של דיאגילב, ויצירה מפרי עטי העוסקת בעולמו של הליצן, נושא מרכזי בתקופה הוורודה ביצירתו של פיקאסו".

מאז זכייתו בתחרות רובינשטיין 2008 נהנה רומן רבינוביץ' מקריירה בינלאומית משגשגת. הוא זכה לשבחים רבים בניו-יורק טיימז, במגזין המוסיקה של הבי.בי.סי ועוד, והופיע באולמות נודעים ברחבי אירופה וארה"ב, בהם הוויגמור בלונדון, הסיטה דה לה מוזיק בפריז, הקונצרטחבאו באמסטרדם, אולם הקרנגי ומרכז לינקולן בניו-יורק, מרכז קנדי בוושינגטון והאולם הגדול של הקונסרבטוריון במוסקבה. כמו כן, השתתף בפסטיבלים רבים, בהם מרלבורו, לוצרן, דאבוס, מקלנבורג-פורפומרן, פסטיבל האביב של פראג, פסטיבל הפסנתר רוהר, פסטיבל באת' באנגליה ועוד. ב-2015 היה הראשון מבין שלושה פסנתרנים צעירים שנבחרו על ידי אנדראס שיף להשתתף בסדרת Building Bridges בעריכתו.

"Mr. Rabinovich performed with uncommon sensitivity and feeling…Mr. Rabinovich played with crisp rhythmic bite and abundant colorings"
(Anthony Tommasini – New York Time)

"The whole concert was played in an exceptionally cultivated way and with a high degree of technical finish. …an evening of exceptional music making."
(Robert Beattie – Seen and Heard International)

"He is an artist of the highest caliber; a pianist with complete technical command, a prodigious memory and a highly individual personality at the piano"
(Donald Waxman – Palm Beach Arts Paper)

"admirable interpretations …performed with a rich, full-blooded sound, singing lines and witty dexterity"
(Vivien Schweitzer – New York Times)

"With Roman Rabinovich at the keyboard, this was no standard off-the-rack reading. Rabinovich is a piano virtuoso with a strong musical profile. He had the technique to play the famously thundering scales of this concerto, but he also looked into the more hidden springs of beauty in this somewhat rambling work. Rabinovich's soft lyrical playing was almost hypnotic, and at times the forward impulse of the music almost came to a halt."
(John Frayne – News Gazette)

https://
https://

פרטים

תאריך:
יום שבת, 1 פברואר, 2020
זמן:
20:30
אירוע קטגוריות:
, ,

המארגנ/ת

המרכז למוסיקה קאמרית
טלפון
03-5466228
דוא״ל
chamber@icm.org.il

מקום

אודיטוריום הקונסרבטוריון
לואי מרשל 25
תל אביב, Israel
+ מפת גוגל