טוען אירועים

« כל האירועים

  • אירוע כבר עבר.

ערב התרמה לעמותת ״האור של איקה״

יום חמישי, 15 יוני, 2023 / 21:00 - 22:30

ההכנסות מערב זה יוקדשו במלואן למימון מלגות לתלמידים ולסטודנטים הלומדים בקונסרבטוריון הזקוקים לתמיכה כספית על מנת להגשים את חלומם.
עזרו לנו לעזור להם.

״האור של איקה״ היא עמותה שהוקמה בשנת 2022 לזכרה ולהנצחתה של המורה והמחנכת איקה יהב ז״ל. מטרתה לתמוך בסטודנטים ובתלמידים בישראל שידם אינה משגת במימון לימודים על תיכוניים, ולסייע בידם.
העמותה מעניקה מלגות לימודים בכל שנה בהתאם לקריטריונים מוגדרים, שנקבעו ע״י הועד המנהל של העמותה בתהליך מוסדר ושקוף. הקריטריונים הוגדרו ברוחה ולאורה של איקה, על מנת לוודא שהם עונים מיטבית על הצרכים האמיתיים של המועמדים.
אנו מזמינים אתכם לשלב צפיה והאזנה למוסיקה קלאסית נפלאה עם תרומה למטרה קהילתית נעלה!

לאתר העמותה לחצו כאן

20:15 קבלת פנים
21:00 קונצרט

פסנתר: עמית יהב

בתכנית:
בטהובן: סונטה ברה מינור אופ׳ 31 מס׳ 2 (״הסערה״)
שופן: סקרצו במי מז׳ור אופ׳ 54
שומאן: קרנוואל וינאי אופ׳ 26

הפסנתרן עטור הפרסים עמית יהב מרבה להופיע ברחבי אירופה כסולן וכנגן מוסיקה קאמרית. הוא ידוע במיוחד בשל ביצועיו של יצירות מאת שופן ושומאן.  בין השנים 2014 ו־2018, הוזמן על ידי ה־Royal College of Music בלונדון לבצע עבודת מחקר על יצירותיו של שופן, בעבורה קיבל תואר דוקטור למוזיקה. בין הפרסים בהם זכה נמנים הפרס ע״ש גיאורג שולטי, פרס הפסנתר ע״ש Brooks-van der Pump וכן זכה בתחרות הבינלאומית למוסיקה ישראלית בלונדון. האלבום האחרון, שיצא לאור בשנת 2020 בחברת GENUIN Classics, משלב פנטזיות לפסנתר, פרי עטם של שופן, מנדלסון ושומאן.

 

להזמנת כרטיסים לחצו כאן

פרטים

תאריך:
יום חמישי, 15 יוני, 2023
זמן:
21:00 - 22:30

מקום

אודיטוריום הקונסרבטוריון
לואי מרשל 25
תל אביב, Israel
+ מפת גוגל