טוען אירועים

« כל האירועים

  • אירוע כבר עבר.

הגבר האחר – דואטים אופראיים

יום שישי, 10 נובמבר, 2017 / 13:00 - 15:00

פתוח לציבור, הכניסה חפשית

 

דואטים של סופרן ובריטון הם בין המגוונים ביותר בספרות האופרה הקלאסית. דואטים של טנור וסופרן הם תמיד על אהבה.  הבריטון לעומת זאת מופיע בתפקידים רבים ושונים. הוא אב, אח, ידיד, יריב, ולפעמים אפילו מאהב — לעיתים נכזב, לעיתים נאהב.  התוצאה היא שקונצרט המתמקד בדואטים של סופרן ובריטון יוצר מגוון רחב של תמונות, מפיתויו של דון גובני ועד אהבתו הנואשת של סילביו, מהקומדיה שבין רוזינה ופיגארו או מלטסטה ונורינה ועד הדרמה הנוקבת בין ריגולטו וגילדה, ויולטה לגרמונט האב, או לוציה ואחיה.

אנו שמחים להביא לפניכם ערב של דואטים מנכסי צאן הברזל של ספרות האופרה העולמית בביצוע שני זמרים נפלאים.

suchankim

זמר הבריטון הקוראני החי בניו יורק סוצן קים מצטיין הן בתפקידים דרמטיים והן בקומיים.  הוא תלמיד של ארתור לוי ומחזיק בתואר ראשון מהאוניברסיטה הלאומית לאמנות בקוראה, תואר שני ותעודת אמן מקונסרבטוריון מנס בניו יורק, ובוגר תכנית מרולה בסן פרנציסקו. תפקידים מלאים שהופיע בהם בבתי אופרה בארה"ב כוללים את פפגנו בחליל הקסם, דון גובני ולפורלו בדון גובני, הרוזן ופיגארו בנישואי פיגארו, גוליילמו בכך עושות כולן, אנריקו בלוציה דה למרמור, מרצלו ושונרד בלה בוהם, פורד בפלסטף, סילביו בליצנים, דנדיני בלה צנרנטולה, טרקוויניוס באונס לוקרציה ועוד, וכן תפקידים באופרות עכשויות כולל המלך שלמה באופרה בשפה העברית "שולמית" מאת דינה פרוזנסקי. זה ביקורו הראשון של סוצן בארץ.

Kinneret+Ely+headshot

זמרת הסופרן האמריקאית-ישראלית כנרת אילי פועלת בניו יורק ומבקרת באופן קבוע בישראל.  היא הופיעה בסדרת קונצרטים בבית פליציה בלומנטל עם הפסנתרן דן דויטש ונגנת החליל אנה קונדרשינה, שאחד מהם הושמע בקול המוסיקה.  היא הופיעה בתפקיד רוזינה בספר מסביליה עם אופרה נובה ובתפקיד גילדה בריגולטו ומדם קורטזה במסע לריימס בקונסרבטוריון של ברוקלין קולג.  כנרת השתתפה בסדנה של גואן דורנמן בתל אביב ובמונטראל, בתכנית ההכנה לתפקיד של מרטינה ארויו בניו יורק, ובסי פרלה סי קנטה באורבניה באיטליה.  כנרת קבלה תואר בין-תחומי למצטיינים מהנטר קולג בניו יורק, כולל לימודי איטלקית, צרפתית, גרמנית, ורוסית.  בנוסף על רפרטואר אופראי ושירים אמנותיים, כנרת מופיעה גם בשירים ישראליים.

dan deutsch

דן דויטש ביסס בשנים האחרונות את מעמדו כפסנתרן רסיטלים, כנגן מוזיקה קאמרית וכמלווה זמרים בגרמניה, אוסטריה, ובארץ.  כסולן הופיע רבות בברלין, שם שהה בשנים האחרונות, בפסטיבל הפסנתר הידוע של חבל הרוהר באסן, וכפסנתרן אמנות הליד באולם הפילהרמוני בברלין.  דן דויטש משתף פעולה עם זמרי האופרה המובילים בארץ, ביניהם הילה באג'יו, קלייר מגנאג'י, שרון רוסטורף ויניב דא'ור.  דן דויטש הינו בעל תואר ראשון ושני בלימודי פסנתר מטעם האקדמיה הישראלית למוזיקה ע"ש רובין בתל-אביב שם למד בהדרכתו של פרופ' עמנואל קרסובסקי וסיים לימודיו בהצטיינות יתרה.  השתלם אצל פרופ' צ'רלס ספנסר בלווי ווקאלי באוניברסיטה למוזיקה ולאומנויות הבמה בווינה וסיים בהצטיינות יתרה. השתתף בתכנית לימודים חדשה באמנות הליד באקדמיה למוזיקה ולתיאטרון בהמבורג אצל פרופ' בורקהארד קרינג וסיים בהצטיינות יתרה.

למידע נוסף על האמנים המופיעים ראה

www.kinneretely.com     www.suchankim.com   www.dandeutsch.info

 

פרטים

תאריך:
יום שישי, 10 נובמבר, 2017
זמן:
13:00 - 15:00
אירוע קטגוריות:
,

מקום

אודיטוריום הקונסרבטוריון
לואי מרשל 25
תל אביב, Israel