טוען אירועים

« כל האירועים

  • אירוע כבר עבר.

רסיטל עם הפסנתרנית קרן חנן

יום רביעי, 28 אוקטובר, 2015 / 20:30

רסיטל פסנתררסיטל עם קרן חנן 28.10.2015
קרן חנן

בתכנית:
בטהובן: סונטה אופ. 27 מס' 2
שופן: פנטסיה בפה מינור אופ. 49
ליסט: ספוזליציו
רחמנינוב: שישה מומנטים מוסיקליים אופ. 16
———————–
כרטיסים: 80 ש"ח
במרכז למוסיקה קאמרית, טל. 03-5466228
קרן חנן, אמנית ופסנתרנית בינלאומית, החלה לנגן בפסנתר בהיותה בת שמונה אצל חנה שלגי ומגיל שלוש עשרה גם אצל פנינה זלצמן. בילדותה זכתה בפרסים לאומיים כגון פרס קלרמונט ובמלגות קרן תרבות אמריקה-ישראל בהצטיינות. בגיל שבע עשרה, עברה לבוסטון והמשיכה את לימודיה בקונסרבטוריון ניו אינגלנד, לאחר מכן באקדמיה לפסנתרנים באיטליה עם פרנקו סקאלה, בתל-אביב עם פרופ' אריה ורדי, ובבודפשט עם פרנץ ראדוש.
קרן ניגנה ברסיטלים ברחבי העולם, כולל ניו יורק, בוסטון, רומא, לונדון, בודפשט, וייטנאם וסין. הופיעה עם תזמורות מובילות – תזמורת הפילהרמונית הישראלית עם זובין מהטה, התזמורת הפילהרמונית בלגרד, ותזמורת הפסטיבל של בודפשט בין השאר.
כמוסיקאית קאמרית, לקחה חלק ביום ראשון הקאמרי, סדרת המוזיקה של תזמורת הפסטיבל של בודפשט, סדרת המוזיקה הקאמרית החדשה של התזמורת הפילהרמונית הישראלית, ובפסטיבל פארוס בקפריסין, היא גם משתפת פעולה עם הצ'לן סטיבן איסרליס.
קרן היא אמנית Steinway וציירת; עבודותיה מוצגות באוספים פרטיים בניו יורק, לונדון, תל אביב, בולוניה, וינה, ובודפשט. באמצעות השימוש בצבע, מרקם ותנועה, קרן מראה לעולם את המהות והמבנה של יצירה מוזיקלית,ומצרפת לעתים קרובות מתן תיאורים של מצב רוח, צליל, וחושים שמתורגמים בין שני המדיומים, המוזיקה והציורים.נהכשרון שלה כפסנתרנית קונצרטים מאפשר לה להעביר את הרגשות והתובנה, מהמוסיקה אל ויזואליות מסוימת. קרן הציגה את תפיסתה של מוסיקה וצבעים בהרצאות של טד, ב- TEDxDanubia וTEDxThessalonikiבשנת 2012, נבחרה לייצג את הונגריה ביריד האמנות  בבודפשט, ובמאי 2013 פתחה את יריד האמנות במקאו בקונצרט והרצאה, תוך הצגת ציוריה.

"כשאני מציירת בהשראת יצירה מוזיקלית, זה כמו כוריאוגרפיה, עבודה עם מרחב וזמן, להביע רגשות, את הדינמיות של המחשבה, העברת הכוחות הפנימיים שמגיעים מהמוזיקה, אנרגיה, למדיום גלוי". – קרן חנן
על קרן חנן – עיתון הארץ: http://bit.ly/1G8q5oB
.

פרטים

תאריך:
יום רביעי, 28 אוקטובר, 2015
זמן:
20:30
אירוע קטגוריה:

מקום

אודיטוריום הקונסרבטוריון
לואי מרשל 25
תל אביב, Israel