טוען אירועים

« כל האירועים

  • אירוע כבר עבר.

טוסקה – המאסטר קלאס הבינלאומי לאופרה, ירושלים

יום שלישי, 9 אוגוסט, 2016 / 20:30

טוסקה מאת פוצ'יני
ההפקה הבלתי נשכחת בבימויו של אלכס קגן  
מגיעה לבמת אודיטוריום הקונסרבטוריון בתל אביב
ביום שלישי, 9.8.2016 בשעה 20:30

האופרה "טוסקה" מאת ג'קומו פוצ'יני בהפקה הבימתית קולנועית הבלתי נשכחת, בבימויו של אלכס קגן. בהפקה ישתתפו זמרת הסופרן איריס בריל, הטנור הספרדי מויזס מולין, והבריטון הרוסי אנדג' בלצקי.

כרטיסים: 100 ש"ח | קוד הנחה: 2080
לרכישת כרטיסים אונליין <<לחצו כאן>>
או בקופת הקונסרבטוריון בטל. 03-5466228

הנחה מיוחדת (140 ש"ח במקום 200 ש"ח) לרוכשים כרטיס גם לאופרה נישואי פיגארו בשני 15.8.2016 בשעה 19:30 – לקבלת ההטבה שלחו פרטי קשר (שם וטלפון) לדוא"ל: chamber@icm.org.il או במענה בטל. 03-5466228

האופרה תבוצע בשפה האיטלקית (עם הקרנת כתוביות תרגום לעברית).
"טוסקה" מאת ג'קומו פוצ'יני הוצגה לראשונה בשנת 1900 כשהיא מבוססת על המחזה "לה טוסקה" מאת המחזאי הצרפתי סרדו. סיפור העלילה מתרחש בשנת 1800 ברומא ובמרכז העלילה ניסיונותיו החוזרים ונשנים של מפקד המשטרה המושחת, הברון סקרפיה, לבלות ליל אהבים סוער עם זמרת האופרה הנודעת פלוריה טוסקה.
טוסקה אינה נענית לחיזורים של סקרפיה שאינו מוותר. כאשר מריו קוורדוסי, הצייר בעל הנטיות הפוליטיות ואהובה של טוסקה, נעצר, מואשם בבגידה ועומד לעלות לגרדום, סקרפיה מציע לטוסקה להציל את חיי אהובה במחיר לילה אחד במיטתו.
טוסקה נענית להצעה לאחר שסקרפיה מבטיח שהוא ידאג להוצאה להורג עם כדורי סרק כדי שמריו יינצל. לאחר שהוא כותב לטוסקה ולמריו תעודת מעבר המבטיחה את החופש שלהם היא רוצחת את סקרפיה במשרדו. טוסקה ממהרת לבית הסוהר כדי לבשר למריו על ההוצאה המדומה להורג , אך מגלה כעבור זמן קצר כי סקרפיה רימה אותה וכי ההוצאה להורג היתה אמיתית. כאשר שוטריו של סקרפיה מגלים שטוסקה רצחה אותו ורודפים אחריה, היא קופצת אל מותה מגג מבצר סט.

המאסטר קלאס הבינלאומי לאופרה, ירושלים
10.08.2016 – 31.07.2016
מטרתו העיקרית של המאסטר קלאס הבינלאומי לאופרה, ירושלים, היא קידום אמנות האופרה והמוסיקה הווקאלית הקלאסית על ידי העמדת סדנה להכשרה מתקדמת, המציעה לזמרים מחוננים בעלי כישורים מוסיקליים ייחודיים וטכניקה ווקאלית איתנה שיעורים עם מורים אמנים בתחומם. הסדנה מתמקדת בליטוש הטכניקה הווקאלית של הזמרים ושכלול כישוריהם הבימתיים, תחת הדרכתם הצמודה של מורים בעלי שם וניסיון רב שנים.
הסדנה מתקיימת במתכונת אינטנסיבית ביותר עפ"י תכנית אישית לכל זמר. לוח הזמנים כולל שיעורים יומיים אישיים וקבוצתיים במרכזי תרבות מהשורה הראשונה בירושלים. בין מורי הקורס נמנים אמנים בעלי שם בינלאומי כמו: פביאו מסטראנג'לו (מנצח ופסנתרן, בית אופרה ארנה די ורונה, תיאטרון של מריינסקי), אנדראה סוארה (סופרנו, מורה לפיתוח קול, בית האופרה הלאומית של פריז), אנג' בלצקי (בס-בריטון, מורה לפיתוח קול, תיאטרון בולשוי), מגדה מקרטצ'אן (סופרנו, מורה לפיתוח קול, בית האופרה של ירבאן), אלכס קגן (במאי, בית האופרה של שטוטגרט, תיאטרון של אולם) ואחרים.

פרטים

תאריך:
יום שלישי, 9 אוגוסט, 2016
זמן:
20:30
אירוע קטגוריה:

מקום

אודיטוריום הקונסרבטוריון
לואי מרשל 25
תל אביב, Israel