טוען אירועים

« כל האירועים

  • אירוע כבר עבר.

מסע מוסיקלי עם הכנר דוד רדזינסקי והפסנתרן רון טרכטמן

יום ראשון, 16 פברואר, 2014 / 20:00

David Radzynski 3

 

הכנר דוד רדזינסקי סיים את תואר המאסטר בהצטיינות יתירה בבית הספר למוסיקה של אוניברסיטת ייל, תוך זכייה בפרס ברודוס ארל (Broadus Erle). כיום משמש דוד כעוזר הוראה של פרופסור בן סאייביץ' (Ben Sayevich) במסגרת התכנית לתעודת אמן במרכז הבינלאומי למוסיקה באוניברסיטת פארק בקנזס סיטי, מיזורי.

דוד הופיע ברסיטלים רבים. בין השאר, במוזיאון לאמנות של קולומבוס, בפורום הקונצרטים בספרית בריקסלי בקולומבוס, באוניברסיטה של מדינת אוהיו באת'נס, עם התזמורת הפילהרמונית הפולנית בוורשה ועוד. דוד מופיע לעתים קרובות עם מיטב אמני ישראל כדוגמת צבי פלסר, יונתן בריק, עמי גרוס, גאי בראונשטיין, גלעד קרני והפסנתרן רון טרכטמן.

ב-2001 זכה דוד רדזינסקי בפרס המוזיקאי הצעיר מטעם התזמורת הסימפונית של קולומבוס, אוהיו, בהופעה עם התזמורת תחת שרביטו של ויקטור ימפולסקי, בה ביצע את הרומנסה מספר 1 של בטהובן; ב-2006 זכה בפרס הראשון בתחרות ASTA American String Teachers' Association .

דוד נטל חלק בסדנאות ופסטיבלים חשובים בארה"ב, ישראל, צרפת, הונגריה, קנדה, אנגליה ושוודיה.

דוד מנגן בכינור שנבנה ב-2013 בידיו של המאסטר האמריקני אנדרו ראיין – Luthier Andrew Ryan.

מן הביקורות:

"הכנר הצעיר ביצע את היצירה בטוב טעם וביטחון. (ברברה צוק, קולומבוס דיספץ' –Columbus Dispatch, 2001)

"גישתו של הכנר [רדזינסקי] היא בנגיעה ישירה ומרוכזת במוזיקה, בעוד היא נותרת מלאת חיות ורגש." (לין גרין, קולומבוס דיספץ')

"לא מכבר חוויתי רסיטל סולו של הכנר הצעיר דוד רדזינסקי. הוא ביצע את אחת הסונטות התובעניות ביותר של באך, מס' 3.  בטכניקה ללא רבב, תוך הבנה עמוקה של היצירה המורכבת הזאת – הוא הפיח ביצירה רוח חיים." (פרופסור אמריטוס דונלד הריס – Donald Harris, OSU)

"דוד הוא בעל נוכחות בימתית, מבצע ספונטאני עם טמפרמנט של אמן אמתי." (קבורק מארדירוסיאן, פרופסור לכינור באוניברסיטה של מדינת אינדיאנה Kevork Mardirossian, Indiana State University).

 

 

 

 

 

פרטים

תאריך:
יום ראשון, 16 פברואר, 2014
זמן:
20:00
אירוע קטגוריה:

מקום

הקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה תל-אביב
רח' לואי מרשל 25
תל אביב,