טוען אירועים

« כל האירועים

  • אירוע כבר עבר.

קאן זה כאן

יום חמישי, 24 אוקטובר, 2013 / 19:30

במסגרת קשרי הגומלין הענפים שמקיים הקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה עם מוסדות חינוך למוסיקה ברחבי העולם, משלחת תלמידים מקונסרבטוריון קאן (צרפת) תתארח בקונסרבטוריון למשך מספר ימים בהם יתקיימו שיעורים מעורבים וקונצרטים שונים פתוחים לקהל הרחב.


קונצרט משותף של סולני הקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה ת"א וקונסרבטוריון העיר קאן (צרפת)
בהשתתפות התזמורת הקאמרית של קונסרבטוריון ת"א
בניצוחו של שלמה טינטפולבר
אודיטוריום

סולנים: אלן פאוואר (מנהל קונסרבטוריון קאן), ססיליה ורן,יושקה פלשה, פיי חן, אודרה סייאק

אלן פאוואר (Alain Pavard, חצוצרן, מנהל התזמורת של קונסרבטוריון קאן)

נולד בצרפת ב 1951. החל את לימודי המוסיקה באקדמיה הלאומית של טולון, אותה סיים בהצטיינות. בגיל 18 המשיך את לימודיו בקונסרבטוריון הגבוה למוסיקה בפריז אצל מוריס אנדרה ופייר-מקס דובואה.
אלן עבר בגיל 23 לאמריקה הלטינית שם מונה לחצוצרן בתזמורת הסימפונית של אקוודור בקייטו, התזמורת הסמפונית של בוגוטה בקולומביה והתזמורת הסמפונית הלאומית של קוסטה ריקה בסן חוזה. בתקופה זו החל את עבודתו כמחנך ומורה לחצוצרה והרבה להופיע בקונצרטים שונים ומגוונים ברחבי היבשת. חזר לצרפת ב- 1982 ויצר את האנסמבל המוסיקלי Les Musiciens de la Cour de Provence עמם הופיע רבות ברחבי אירופה. כיהן כחצוצרן ראשון בתזמורת קאן במשך שנה.
יצר וניהל את ביה"ס למוסיקה של Valbonne Sophia-Antipolis בין השנים 1984 – 1990. לאחר מכן כיהן כסגן מנהל ולבסוף כמנהל של ביה"ס למוסיקה של העיר Cagnes-sur-Mer. ב- 2002 מונה למנהל של האקדמיה הלאומית למוסיקה של קאן.
אלן הוא גם נגן מוכשר על חמת חלילים ואף העביר קורס בנושא מוסיקה קלטית וחמת חלילים סקוטית.

פרטים

תאריך:
יום חמישי, 24 אוקטובר, 2013
זמן:
19:30
אירוע קטגוריות:
,

מקום

הקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה תל-אביב
רח' לואי מרשל 25
תל אביב,