טוען אירועים

« כל האירועים

  • אירוע כבר עבר.

רביעיית היידן מארחת את הצ'לן הילל צרי

יום שלישי, 27 מאי, 2014 / 20:30

רביעית היידן

בקונצרט תבוצענה שלוש יצירות מופת: רביעייה אופוס 33 מס' 5 של היידן, רביעייה אופוס 18 מספר 34 של בטהובן וחמישיית הצ'לו היפיפיה של שוברט.

זוהי העונה השלישית של רביעיית היידן הישראלית והיא כבר הפכה למוכרת ואהובה ברבים מהאולמות המרכזיים בארץ, עם רפרטואר הכולל את יצירות המופת של הז'אנר עם דגש על הקלאסיקה ואורחים רבים מקרב האמנים המובילים בארץ.

על הרביעייה:

רביעיית היידן מסיימת העונה השלישית שלה לאחר שתי עונות מוצלחות, בהן ניגנו באולמות כגון צוותא תל אביב, Hillel Zori picture.jpg 1אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת ירושלים, אוניברסיטת חיפה, מוזיאון טיקוטין בחיפה ומוזיאון ראלי בקיסריה. כמו כן הופיעה הרביעייה בפסטיבל צלילים במדבר ובעוד עשרות מקומות במרכז, בתוכניות מיוחדות בפריפריה בעזרת "תרבות לישראל" ועמותת "מאסטרו". רביעיית היידן הישראלית משתפת פעולה עם מוזיקאים מהשורה הראשונה בארץ כגון יאיר קלס, תומר לב, הלל צורי, צביקה פלסר, רון רגב, אסף זהר, דניאל שס ואחרים.

הרביעייה שוקדת העונה על הקלטת דיסק ראשון במימון משרד התרבות ועל פרויקטים נוספים, חינוכיים ומוזיקליים. בתחילת העונה הבאה תצא הרביעייה לסיור קונצרטים וכיתות אמן בקוריאה, במרכזו יתקיים קונצרט באולם IBK שבסיאול.

רכישת כרטיסים און ליין 

טלפון לרכישת כרטיסים: 03-5745005

 

פרטים

תאריך:
יום שלישי, 27 מאי, 2014
זמן:
20:30
אירוע קטגוריה:

מקום

הקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה תל-אביב
רח' לואי מרשל 25
תל אביב,  

המארגנ/ת

רביעיית היידן
טלפון
03-5745005