טוען אירועים

« כל האירועים

  • אירוע כבר עבר.

תזמורת הגליל בקונצרט מיוחד עם הצ'לן הנודע לין הארל (ארה"ב)

יום שבת, 2 נובמבר, 2013 / 20:30

פוליפוני חינוך בע"מ (חל"צ)     Linharel

בתמיכת The Polyphony Foundation, USA

תזמורת הגליל הקאמרית
מנצח: סלים עבוד אשקר
לין הארל (ארה"ב) – צ'לו

בתכנית:

היידן – פתיחה תזמורתית ברה מז'ור
היידן – קונצ'רטו לצ'לו מס'1 בדו מז'ור הוב.VIIb/1
בטהובן – סימפוניה מס' 4 בסי במול מז'ור אופ.60

מחירי הכרטיסים:

85 ש"ח, 70 ש"ח לגמלאים ולמנויי המרכז, 30 ש"ח לתלמידי קונסרבטוריון

סלים אבוד-אשקר, פסנתרן המופיע רבות עם תזמורות בישראל, ביניהן התזמורת הפילהרמונית, הקאמרטה, והתזמורת הקמארית הישראלית. כמו כן מופיע עם תזמורותsaleem-pic באירופה בניצוחם של דניאל ברנבוים, ריקרדו מוטי, זובין מהטה, ולדימר פדוסייב ואחרים.

 לין הארל, אחד מטובי הצ'לנים בעולם היום, מנגן עם התזמורות המובילות בעולם כגון אלה של בוסטון, ניו יורק, שיקגו, לונדון, ברלין ורבות אחרות. לין הארל הופיע בקונצרט היסטורי בוותיקן לזכר נספי השואה עם התזמורת הפילהרמונית המלכותית. מר הארל הקליט עם טובי הנגנים כגון יצחק פרלמן, פנחס צוקרמן וולדימר אשכנזי.

תזמורת הגליל הקמארית הוקמה על ידי "פוליפוני חינוך" מתוך רצון להביא ביצועים תזמורתיים באיכות הגבוהה ביותר לישראל בכלל ולצפון הארץ בפרט. התזמורת נפגשת מספר פעמים בשנה ומשתתפים בה טובי הנגנים, רבים מהם מובילי סקציות בתזמורות החשובות בארץ.

 פוליפוני חינוך בע"מ (חל"צ) הוקמה ב-2010 בסיוע קרן פוליפוני (ארה"ב) במטרה לקדם את המוסיקה הקלאסית בארץ. פוליפוני מפעילה קונסרבטוריון בנצרת וביפו ואת תזמורת הגליל הקמארית על מנת  לפתח ולקדם מצוינות ברמה הגבוהה ביותר. תלמידי הקונסרבטוריון זכו במקומות הראשונים בתחרויות ע"ש פאול חיים ומלגות שרת. בד ובד, פוליפוני חינוך מפתחת תוכנית לימודים לבתי ספר יסודיים על מנת לחשוף ילדים למוסיקה קלאסית מערבית וערבית כבר בגיל צעיר. פוליפוני שמה דגש על צמצום הפער בחינוך מוסיקלי בין בתי ספר במגזר היהודי והערבי ותוכניות שמגשרות בין תרבויות באמצעות מוסיקה.

פרטים

תאריך:
יום שבת, 2 נובמבר, 2013
זמן:
20:30
אירוע קטגוריה: