יובל הרץ כינור
ניצן ברתנא כינור
שירה מיוני ויולה
עומר הרץ ויולה
הרן מלצר צ'לו
ליה-חן פרלוב צ'לו
שישה קשתנים מובילים מהארץ ומהעולם נפגשים על בימת המרכז למוסיקה קאמרית לתכנית לתכנית המציגה את הז'אנר הדשן של שישיית כלי הקשת בשני היבטיו – האפל והמואר.
התכנית תיפתח בריצ'רקר (פוגה) בשישה ק
שישה קשתנים מובילים מהארץ ומהעולם נפגשים על בימת המרכז למוסיקה קאמרית לתכנית לתכנית המציגה את הז'אנר הדשן של שישיית כלי הקשת בשני היבטיו – האפל והמואר.
התכנית תיפתח בריצ'רקר (פוגה) בשישה קולות מתוך "המנחה המוסיקלית" של י. ס. באך, יצירה הנחשבת לאחת מפסגות הכתיבה הפוליפונית של באך בפרט, ושל תקופת הבארוק בכלל. באך, שהיה כבר מלחין מבוגר ובעל מוניטין רב, ביקר בארמון המלך פרידריך הגדול בפוטסדאם באביב 1747. המלך, שהיה מוזיקאי חובב ונגן חליל מוכשר, הציג בפני באך נושא מלודי מאתגר וביקש ממנו לאלתר עליו פוגה. באך, שהתפרסם ביכולתו האלתורית, ביצע במקום פוגה בשלושה קולות, אך לאחר מכן חזר לביתו בלייפציג וכתב יצירה רחבת היקף על אותו נושא. התוצאה הייתה "המנחה המוזיקלית", יצירה שכוללת פוגות, קאנונים וטריו סונטה. "המנחה המוזיקלית" נחשבת לאחת מיצירות המופת של באך, המדגימה לא רק את שליטתו במבנים מוזיקליים מורכבים, אלא גם את יכולתו להביע רגש ועומק מוזיקלי באמצעותם. הריצ'קר בשישה קולות הוא הדוגמה המרשימה ביותר לשילוב יוצא דופן זה – הנושא המקונן מוצג ומעובד כאן במבנה ההולך ומתפתח בהדרגה בסבך רב קולי, המעצים את הבעתו. למעט הטריו סונטה, באך לא ציין הרכב כלי מפורש לביצוע "המנחה המוסיקלית". בקונצרט הערב נאזין לריצ'רקר בביצוע שישיית כלי קשת – שישה קולות שווי גוון, בהתאם לשיוון בחשיבות ששת הקולות במרקם המורכב.
שנברג כתב את היצירה "ליל זוך" בגרסתה המקורית לשישיית כלי קשת בהיותו בן 25, בשנת 1899. למרות רביעיית כלי קשת אחת שנכתבה עוד קודם לכן וזכתה להצלחה, "ליל זוך" נחשבת ליצירתו החשובה הראשונה של שנברג, יצירת מופת שנותרה יצירתו הנגישה ביותר. בסגנונה הדשן, הדחוס והכרומטי מאוד, המתנהל עדיין בגבולות השפה הטונאלית, היא יכולה להיחשב כדוגמה מאוחרת מאוד של הרומנטיציזם הגרמני של המאה ה- 19, תוצר טבעי של המסלול המוביל מבטהובן ושוברט אל ברהמס, ואגנר וריכרד שטראוס. אולם, אף שהיא עומדת למעשה בסופה של מסורת מפוארת זו, עבור שנברג היא הייתה רק התחלה, הפגנה מרשימה של שליטה מוקדמת שהיתה רק לנקודת מוצא. לימים היה שנברג לאחד מן החלוצים המרכזיים של המוסיקה המודרנית במאה ה- 20, כאשר פנה תחילה לכיוון הא-טונאליות ובהמשך לשיטתו החדשה והמקורית – הדודקפוניה. "ליל זוך", המבוססת על פואמה מאת ריכרד דהמל שנכתבה ב- 1896, היא דוגמה נדירה למוסיקה קאמרית תכניתית. היא כתובה בפרק אחד ארוך אליו ניתן להתייחס כפואמה מוסיקלית קאמרית. הקשר הספרותי ההדוק, השימוש בצורת פרק אחד ארוך והבחינה האקספרסיוניסטית כמעט של מצב פסיכולוגי אישי פנימי, מאפיינים את "ליל זוך" כמבשרת של המגמות החדשות של המאה ה- 20, על אף הארשת הרומנטית. הפואמה מתארת אישה וגבר פוסעים ביער בליל ירח. האישה, מאוהבת אך מתביישת, מתוודה כי היא נושאת ברחמה ילד של גבר אחר, אותו לא אהבה מעולם. הגבר מגיב באהבה ובקבלה שלה ושל הילד כאילו היה שלו. הילד שטרם נולד, הגבר, האישה והלילה עצמו, מזדככים מחשיכה לאור. המוסיקה של שנברג מבטאת באופן ברור את הנרטיב: מבוא מהורהר; וידוי מלא חרדה ותשוקה בלתי מסופקת; חזרה חטופה של הנוף החשוך המואר באור ירח; תגובה מלאת אהבה עמוקה ואצילה; הזדככות מסיימת לחסד ושלווה קורנים. על אף ההרמוניה הכרומטית הצפופה והמודולציות התכופות, המוסיקה משקפת את הטרנספיגורציה הדרמטית היסודית של הפואמה: החצי הראשון הוא ביסודו ברה מינור (התחינה של האישה), החצי השני הוא ביסודו ברה מז'ור (תגובת הגבר), כאשר הנושא הפותח מופיע תחילה בחשיכה וחוזר בסיום קורן מאור.
בשנת 1886 העניקה "האגודה למוסיקה קאמרית" בסנט פטרסבורג לצ'ייקובסקי חברות של כבוד. את הכרת תודתו על כך ראה צ'ייקובסקי לנכון להביע במוסיקה, ביצירה קאמרית לשישיית כלי-קשת, ככל הנראה בשל חיבתו היתרה לשישייה הראשונה של ברהמס. את הסקיצות הראשונות לשישייה התווה צ'ייקובסקי כבר ב-1887 (מנושא ש"שכב במגירתו" ואשר לא היה לו כל קשר לאיטליה או לפירנצה), אך את עיקר עבודתו על היצירה לא השקיע לפני 1890, השנה בה שהה בפירנצה. מעניין הדבר שכאשר שהה בפירנצה לא שבע צ'ייקובסקי רוב נחת, אם בשל מזג האוויר שלא היה לרוחו בעת ביקורו, אם בשל המזון שלא ערב אז לחיכו, ואם בשל הרמה הירודה של האופרה המקומית, לדבריו. אם, בכל זאת, הוא מביע בשישייתו רגשות חמים וגעגועים לפירנצה, אין הוא יוצק בצליליה כמעט ולא כלום מן הזמרה האיטלקית העממית, שהדהדה אז – קרוב לודאי – באוזניו. על השישייה הזאת אפשר לומר, שבמתכונתה הגרמנית היא חולמת איטלקית בשפה הרוסית. ב-1893, שנה אחרי נגינת הבכורה של השישייה, כבר ינוח צ'ייקובסקי לעד בעולם שכולו טוב. אין תימה, אפוא, שעם היות השישייה זוהרת ומקרינת-אושר, יש המזהים בה "מימד טראגי", בהיותה נובעת מעמקי תחושותיו של צ'ייקובסקי במה שמנבא לו לבו. מכל מקום, מתחילתה ועד סופה, זו יצירה סוחפת ומלהיבה בה מביא צ'ייקובסקי לידי ביטוי את שלל כישוריו כמלחין – בכתיבת מלודיות נפלאות, בתזמור עשיר, בשילוב בין שליטה בז'אנרים ובצורות המערביות לבין המלוס הרוסי, במבנה דרמטי משכנע ובכתיבה רב קולית. הפרק הראשון, אלגרו קון ספיריטו, בנוי בצורת הסונטה, במרקם דחוס וברוח האופיינית לסגנונו המאוחר של צ'ייקובסקי. אל מול הנושא הראשון, הנמרץ והנסער, ניצב הנושא השני, העדין והמשתפך בזימרתיות. הפרק השני, האיטי, מציג נעימה מעין-סרנאדית, שנעה בין הכינור הראשון לצ'לו הראשון (ובהמשך מצטרפת גם הוויולה הראשונה), בעוד שאר הכלים פורטים בנוסח הגיטרה. כאן אולי ניתן להבחין בהשפעה איטלקית כלשהי. הפרק השלישי, סקרצו מתון, אפוף ניחוח כפרי-רוסי. הפרק הרביעי, אלגרו ויואצ'ה, דוהר בחופזה אל הפוגה המסכמת ברוח של מחול רוסי.
רח' לואי מרשל 25 תל אביב,
ת.ד. 21502, תל אביב
6200003
טל. 03-5460524
פקס. 03-6055169
דואל. info@icm.org.il
טל. 03-5466228
פקס. 03-6055169
דואל. chamber@icm.org.il
© 2023 כל הזכויות שמורות לקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה, תל אביב | עיצוב ופיתוח ע״י tabuzzco
האירועים הקרובים
אחת לחודש אנו מקיימים בקונסרבטוריון קונצרט ג'אז במועדון החדש "המחלקה" ובו תלמידי מחלקת הג'אז מנגננים בהרכבים שהקימו בעצמם!
והפעם: רביעיית תאה לוי
מחיר הכרטיס 35 ש"ח.
שי ווזנר פסנתר
כרמית צרי כינור
הלל צרי צ'לו
* יצירתו של בוסקוביץ' מבוצעת לכבוד שנת ה-80 לייסוד הקונסרבטוריון – בוסקוביץ' נמנה עם סגל ההוראה בקונסרבטוריון כמורה לקומפוזיציה ולתיאוריה בין 1945 ל-1958.
קונצרט מקדים בביצוע שי ניר ותום פיש, תלמידי פסנתר בקונסרבטוריון בכיתתה של יפעת זיידל, יערך בשעה 19:15, באולם רן ברון.
עונה שנייה לסדרת קונצרטי הבארוק
מנהלת אמנותית – דרורה ברוק
בשיתוף תזמורת הבארוק ירושלים
הכנרת האוסטרית סוזנה שולץ מצטרפת לעמיתיה הישראלים למסע אל מלאכת הקישוט בבארוק: סונטות של קורלי, ברזנטי וטלמן בגרסאות עם דימינוציות וקישוטים מקוריים מהמאה ה-18, לצד רגעים של קישוט חי שנולד בו ברגע. ערב שמחבר דיוק טקסטואלי עם חירות יצירתית, ומאיר גבולות בין הכתוב למאולתר שמיטשטשים כשהדמיון ההיסטורי מתעורר.
דרורה ברוק – חליליות בארוק
סוזנה שולץ (אוסטריה) – כינור בארוק
דוד שמר – צ'מבלו
לפרטים על הסדרה לחצו כאן
גולדברג
* יצירתו של תלמי מבוצעת לכבוד שנת ה-80 לייסוד הקונסרבטוריון – תלמי למד ניצוח והלחנה בקונסרבטוריון בתחילת שנות ה-60.
קונצרט מקדים בביצוע אריאל דיאנר, תלמיד פסנתר בקונסרבטוריון בכיתתה של שרה טל, יערך בשעה 10:45, באולם רן ברון.
ֿתזמורת הג׳אז הישראלית חוזרת לעונה נוספת – סוחפת, מרתקת ומגוונת, במהלכה תארח את טובי מוזיקאי הג׳אז הישראלים. בהשתתפות סטודנטים מצטיינים מהתכנית ללימודי ג׳אז בשיתוף הניו-סקול בניו-יורק.
אורח: אלי מגן – קונטרבס ושירה
אלי מגן, מחלוצי נגני הקונטרבס בישראל וזמר מרגש בעל קול חם ונוגע. אלי ינגן וגם ישיר עם התזמורת כמה משיריו האייקונים.
תזמורת הג'אז הישראלית, בניהולם האומנותי של רון אלמוג ויאיר סלוצקי, היא בית המרכז לתוכו כבר יותר מ 20 שנים את טובי המוסיקאים בישראל לסביבה יצירתית ופורייה של מלחינים, מעבדים ונגנים סולנים. הופעותיה של התזמורת הן מפגן מוסיקלי וירטואוזי, מרגש ומהפנט שלא משאיר רגע אחד משעמם כש-12 הסולנים של התזמורת מציגים את יכולותיהם.

יאיר סלוצקי, יואב טריפמן – טרומבונים
ארתור קרסנובייב, יובל פלג – חצוצרות
אלון פרבר – סקסופון סופרן ואלט
טל ורון – סקסופון אלט וטנור
דין צור – סקסופון טנור וחליל
יובל טבצ'ניק – סקסופון בריטון ובס קלרינט
איתמר גרוס – פסנתר וקלידים
גיא כיירא – גיטרה
מיקי ורשאי – בס וקונטרבס
רון אלמוג – תופים
לעיון בפרטי הסדרה כולה לחצו כאן
אחת לחודש אנו מקיימים בקונסרבטוריון קונצרט ג'אז במועדון החדש "המחלקה" ובו תלמידי מחלקת הג'אז מנגננים בהרכבים שהקימו בעצמם!
והפעם, אורח מיוחד!
הכנר הבינלאומי דניאל וולטלינגר, שיופיע עם הרכב כוכבים ישראלי: חזי חאיט בגיטרה, אסף חכימי בקונטרבס, אהרלה קמינסקי בתופים וקובי סלומון בקלרינט.
מחיר הכרטיס 85 ש"ח.
אירוע המתקיים מדי שנה במהלך ינואר במחלקת הפסנתר, מתמקד במוסיקה מתקופת הבארוק ( או תקופות קדומות יותר ) עם דגש על יצירות באך.
אירוע המתקיים מדי שנה במהלך ינואר במחלקת הפסנתר, מתמקד במוסיקה מתקופת הבארוק ( או תקופות קדומות יותר ) עם דגש על יצירות באך.
כריסטיאנו גואלקו כינור
פאולו אנדראולי כינור
סימונה גרמאיה ויולה
ג'ובאני סקליונה צ'לו
* יצירתו של בן-חיים מבוצעת לכבוד שנת ה-80 לייסוד הקונסרבטוריון – בן-חיים היה היועץ הפדגוגי וחבר הוועד המנהל הזמני של הקונסרבטוריון בשלהי שנות ה-40 של המאה- 20.
סיפורם של שני מלחינים – שוסטקוביץ׳ וויינברג – בימים של מלחמת העולם השנייה בברית המועצות. מונולוגים ומוזיקה.
כתיבה ומחקר : ד״ר שולמית שריד
סיפור 1
שוסטקוביץ׳ – ההקשבה לאמת
סונטה לצ׳לו ופסנתר ברה מינור, אופ. 40
צ׳לו: שולמית שריד
פסנתר: גיא סלפק
וואלס מס׳ 2 מתוך סוויטה תזמורתית מס׳ 1
סקסופון: גן לב
פסנתר: גיא סלפק
טריו מס׳ 2 במי מינור, אופ. 67
כינור: מאיה לורנצן
פסנתר: גיא סלפק
צ׳לו: שולמית שריד
קונצ׳רטו לכינור מס׳ 1 בלה מינור, אופ. 77
כינור: גיא פיגר
פסנתר: גיא סלפק
רביעייה מס׳ 8 בדו מינור, אופ. 110
כינורות: גיא פיגר, מאיה לורנצן
ויולה: לאה גליק
צ׳לו: שולמית שריד
סונטה לוויולה ופסנתר אופ. 147
ויולה: לאה גליק
פסנתר: גיא סלפק
סיפור 2
ויינברג – סונטה לאיש אחד
סונטה לצ׳לו סולו מס׳ 1, אופ. 72
צ׳לו: אייל קלב גצקו
סונטה לכינור ופסנתר מס׳ 5, אופ. 53
כינור: אטיין מנרי
פסנתר: גיא סלפק
סונטה לפסנתר מס׳ 1, אופ. 5
פסנתר: גיא סלפק
רביעייה מס׳ 6 במי מינור, אופ. 36
כינורות: מאיה לורנצן, אטיין מנרי
ויולה: לאה גליק
צ׳לו: שולמית שריד
רואי אמוץ חליל
דמיטרי מלכין אבוב
דני ארדמן קלרינט
איתמר לשם קרן יער
נדב כהן בסון
בנימין הוכמן פסנתר
מוזות בין מלחמות
קונצרט מקדים בביצוע הרכבי ג'אז מהתכנית העל תיכונית ללימודי ג'אז יערך בשעה 19:15, באולם רן ברון.
אורות וצללים
קונצרט מקדים בביצוע רוני דגן, תלמידת כינור בקונסרבטוריון בכיתתו של גיא פיגר, יערך בשעה 19:15, באולם רן ברון.
גיא פיגר כינור
יותם ברוך צ'לו
רון טרכטמן פסנתר
קונצרט מקדים בביצוע תום ג'ובני, תלמיד כינור בקונסרבטוריון בכיתתו של גיא פיגר, יערך בשעה 19:15, באולם רן ברון.
ֿתזמורת הג׳אז הישראלית חוזרת לעונה נוספת – סוחפת, מרתקת ומגוונת, במהלכה תארח את טובי מוזיקאי הג׳אז הישראלים. בהשתתפות סטודנטים מצטיינים מהתכנית ללימודי ג׳אז בשיתוף הניו-סקול בניו-יורק.
אורח: עמית פרידמן – סקסופון
עמית פרידמן, מהסקסופוניסטים המובילים בג’אז הישראלי, חוזר לשתף פעולה עם תזמורת הג׳אז הישראלית שהיה בין מייסדיה במופע אנרגטי ומלא נשמה עם כמה מהקטעים היפים שכתב לתזמורת.
תזמורת הג'אז הישראלית, בניהולם האומנותי של רון אלמוג ויאיר סלוצקי, היא בית המרכז לתוכו כבר יותר מ 20 שנים את טובי המוסיקאים בישראל לסביבה יצירתית ופורייה של מלחינים, מעבדים ונגנים סולנים. הופעותיה של התזמורת הן מפגן מוסיקלי וירטואוזי, מרגש ומהפנט שלא משאיר רגע אחד משעמם כש-12 הסולנים של התזמורת מציגים את יכולותיהם.

יאיר סלוצקי, יואב טריפמן – טרומבונים
ארתור קרסנובייב, יובל פלג – חצוצרות
אלון פרבר – סקסופון סופרן ואלט
טל ורון – סקסופון אלט וטנור
דין צור – סקסופון טנור וחליל
יובל טבצ'ניק – סקסופון בריטון ובס קלרינט
איתמר גרוס – פסנתר וקלידים
גיא כיירא – גיטרה
מיקי ורשאי – בס וקונטרבס
רון אלמוג – תופים
לעיון בפרטי הסדרה כולה לחצו כאן
רועי שילוח כינור
רומן שפיצר ויולה
נטלי קליין (בריטניה) צ'לו
עינב ירדן פסנתר
סודות כמוסים
קונצרט מקדים בביצוע זוהר טרופה ועידו בן עמי, תלמידי פסנתר בקונסרבטוריון בכיתתה של חוה ערמון, יערך בשעה 10:45, באולם רן ברון.
רחל רינגלשטיין כינור
טלי גולדברג כינור
יואל גרינברג ויולה
תמי ווטרמן צ'לו
דניאל צ'ובאנו (רומניה) פסנתר
קונצרט מקדים בביצוע הרכב קאמרי מתלמידי הקונסרבטוריון יערך בשעה 20:15, באולם רן ברון.
יובל הרץ כינור
ניצן ברתנא כינור
שירה מיוני ויולה
עומר הרץ ויולה
הרן מלצר צ'לו
ליה-חן פרלוב צ'לו
עונה שנייה לסדרת קונצרטי הבארוק
מנהלת אמנותית – דרורה ברוק
ערב אנגלי ברסטורציה: מוסיקה קולית וכלית של הנרי פרסל וג׳ון בלואו, המורה והתלמיד. בין אודה חגיגית לשיר חדר אינטימי ו‑ground מהפנט. אריות מלאות הבעה, דואטים שנרקמים על קווי באס אוסטינטו, שירים וריקודים שנושמים את ניחוח לונדון של סוף המאה ה‑17: תערובת של מלודיה מוּכּרת, הרמוניה נועזת וקישוטים חיים.
אלון הררי ויונתן סויסה – קונטרה טנורים
דרורה ברוק ועידית פז – חליליות
נטלי רוטנברג – צ'מבלו
לפרטים על הסדרה לחצו כאן
לאה האוזמן כינור
סמואל שפרד צ'לו
מנג'י האן פסנתר
רומנטיקה פנים רבות לה
קונצרט מקדים בביצוע אמילי אברבך, תלמידת כינור בקונסרבטוריון בכיתתו של גיא פיגר, יערך בשעה 20:15, באולם רן ברון.
עונה שנייה לסדרת קונצרטי הבארוק
מנהלת אמנותית – דרורה ברוק
לילה בונציה, שחר ברומא – לידתה של הסונטה בחמישה צבעים
חלילית, קורנט, סאקבט, צ'לו וקונטינואו פורשים את המהפכה הצלילית והצורנית של המחצית הראשונה של המאה ה‑17 – מן ה‑stile nuovo וה‑seconda pratica של מונטוורדי אל הסונטות והקנצונות של קסטלו, מריני ופונטנה ובני תקופתם. דיאלוגים של הד ומענה, מתח‑רגיעה, קישוטים אקספרסיביים ו"קונצ'רטו" מוקדם שבו כל קול מקבל רגע משלו עד שנטמע בצבעים חדשים.
עלמה מאייר – קורנט
דרורה ברוק – חליליות
לירון רינות – סקבט
אורית מסר יעקובי – צ'לו בארוק
יזהר קרשון – צ'מבלו
לפרטים על הסדרה לחצו כאן
ֿתזמורת הג׳אז הישראלית חוזרת לעונה נוספת – סוחפת, מרתקת ומגוונת, במהלכה תארח את טובי מוזיקאי הג׳אז הישראלים. בהשתתפות סטודנטים מצטיינים מהתכנית ללימודי ג׳אז בשיתוף הניו-סקול בניו-יורק.
אורחת: ענת כהן – קלרינט
ענת כהן, נגנית הקלרינט המובילה בעולם הג׳אז הבינלאומי. ענת מביאה לבמה שילוב סוחף של וירטואוזיות, שמחת חיים, נוכחות בימתית כובשת שמשלבת מוזיקה ברזילאית וצלילים מהעולם.
תזמורת הג'אז הישראלית, בניהולם האומנותי של רון אלמוג ויאיר סלוצקי, היא בית המרכז לתוכו כבר יותר מ 20 שנים את טובי המוסיקאים בישראל לסביבה יצירתית ופורייה של מלחינים, מעבדים ונגנים סולנים. הופעותיה של התזמורת הן מפגן מוסיקלי וירטואוזי, מרגש ומהפנט שלא משאיר רגע אחד משעמם כש-12 הסולנים של התזמורת מציגים את יכולותיהם.

יאיר סלוצקי, יואב טריפמן – טרומבונים
ארתור קרסנובייב, יובל פלג – חצוצרות
אלון פרבר – סקסופון סופרן ואלט
טל ורון – סקסופון אלט וטנור
דין צור – סקסופון טנור וחליל
יובל טבצ'ניק – סקסופון בריטון ובס קלרינט
איתמר גרוס – פסנתר וקלידים
גיא כיירא – גיטרה
מיקי ורשאי – בס וקונטרבס
רון אלמוג – תופים
לעיון בפרטי הסדרה כולה לחצו כאן
אופקים חדשים
קונצרט מקדים בביצוע אמרי זכרוביץ', תלמיד פסנתר בקונסרבטוריון בכיתתו של רון טרכטמן, יערך בשעה 10:45, באולם רן ברון.
איתמר זורמן כינור
גיא בן-ציוני ויולה
מיכל קורמן צ'לו
אסף ויסמן פסנתר
טיבי צייגר קלרינט
אלון ראובן קרן-יער
מאוריציו פאז בסון
קונטרבס – יפורסם
״מִן הַמֻּפְלָא וְהַמָּשָׁל״
יונתן שוורץ כינור
אמלי ואלנר כינור
מאיו קונו ויולה
לוקס שוורץ צ'לו
מחווה מיוחדת לשנת ה-80 לקונסרבטוריון:
סטוצ'בסקי אלגרו מודרטו, מתוך 5 קטעים לרביעיית כלי קשת
מחוות ופרידות
קונצרט מקדים בביצוע ינאי דין-נור וליה ברטלר, תלמידי ויולה בקונסרבטוריון בכיתתה של טלי קרביץ, יערך בשעה 10:45, באולם רן ברון.
אלכסנדרה קזובסקי כינור
גרשון גרצ'יקוב כינור
יאן גרונינג ויולה
עמית אבן-טוב צ'לו
דניאל גורטלר פסנתר
מגלים את אמריקה – לציון 250 שנה להכרזת העצמאות של ארה"ב
קונצרט מקדים בביצוע עמרי שני, תלמידת צ'לו בקונסרבטוריון בכיתתה של ליה חן-פרלוב, יערך בשעה 20:15, באולם רן ברון.