קורינה בלצ'אה כינור
סוייאון קאנג כינור
קשישטוף חוז'לסקי ויולה
אנטואן לדרלן צ'לו
רביעיית בלצ'אה, אשר נוסדה ב-1994, נחשבת זה שני עשורים לאחת הרביעיות הטובות והמבוקשות בעולם, ומופיעה בקביעות באולמות הקונצרטים ובפסטיבלים החשובים, בהם הוויגמור בלונדון, הקרנגי ב
רביעיית בלצ'אה, אשר נוסדה ב-1994, נחשבת זה שני עשורים לאחת הרביעיות הטובות והמבוקשות בעולם, ומופיעה בקביעות באולמות הקונצרטים ובפסטיבלים החשובים, בהם הוויגמור בלונדון, הקרנגי בניו-יורק, הטונהאלה בציריך, אולם פלאז'ה בבריסל, הקונצרטחבאו באמסטרדם, האלבפילהרמוני בהמבורג, אולם הקונצרטים של שטוקהולם, אולם טופאן בטוקיו, הביאנלות לרביעיות כלי קשת בפריז, בליסבון ובאמסטרדם ועוד. בין 2017 ל-2020 כהנה כהרכב הבית של אולם פייר בולז בברלין, אליו היא שבה מאז בקביעות. מאז 2010 חולקת רביעיית בלצ'אה עם רביעייה נוספת את סדרת הרביעיות באולם הקונצרטהאוז בווינה. טווח הרפרטואר הנרחב שלה בא לידי בהקלטותיה הרבות, עטורות הפרסים והשבחים, הכוללות את מכלולי הרביעיות של ברטוק, בטהובן, ברהמס ובריטן, וכן מיצירות ברג, דיטייה, מוצרט, שנברג, שוברט, שוסטקוביץ', יאנאצ'ק וליגטי, ושישיות כלי הקשת של ברהמס עם טבאה צימרמן וז'אן-גיאן קייראס. סדרת מכלול הרביעיות של בטהובן שבצעה רביעיית בלצ'אה בקונצרטהאוס בווינה ב-2012 ראתה אור ב-DVD בחברת EuroArts ב-2014, כמו גם הקלטת שלוש רביעיות כלי הקשת של בריטן ב-2015.
תכנית הקונצרט מציגה את רביעיית כלי הקשת כפריזמה להבנת הרומנטיציזם במוסיקה הווינאית בין שלהי המאה ה-18 לתחילת המאה ה-20.
הרביעייה ק. 465 היא האחרונה בקובץ שש הרביעיות שראו אור ב-1785, ושאותן הקדיש מוצרט להיידן. עד היום רביעיות אלו, המוכרות כ"רביעיות היידן", הן המושמעות ביותר בין יצירותיו של מוצרט בתחום הרביעייה. ניכר בהן סגנונו הבשל של מוצרט בתחכום הצורני, במורכבות הרב קולית, בעושר ההרמוניה, בעמקות הרגשית ובביטוי האישי. הכינוי, "רביעיית הדיסוננסים", ניתן ליצירה זו לא בידי מוצרט עצמו, אלא בראשית המאה ה-19, והוא משקף את התפיסה המקובלת בתקופה שראתה במוצרט את ראשון מלחיני הרומנטיקה. הכינוי מתייחס בעיקר למבוא האיטי לפרק הראשון, בו הקצין מוצרט עוד יותר את המסרים המורכבים המאפיינים גם את הרביעיות האחרות בסדרה. ריבוי הדיסוננסים במבוא זה אכן חריג ביחס למקובל בסוף המאה ה-18 והוא מקנה למבוא עוצמה אקספרסיבית שרק לעתים רחוקות עולה בצורה כה חשופה ביצירותיו של מוצרט.
במוקד התכנית, הרביעייה המונומנטאלית, אופ. 131, של בטהובן, יצירה שכל ביצוע חי שלה מבטיח חווייה יוצאת דופן. הרביעיות המאוחרות של בטהובן ידועות כיצירות בהן מתח בטהובן את גבולות ההבעה, השפה והמבנים המקובלים של ז'אנר הרביעייה, ופרץ נתיבים חדשים בהם שאף מצד אחד להתקרב אל המטאפיזי, המופשט והפילוסופי, ומצד שני העמיק את ההבעה אל תהומות הנפש האנושית והתעלה לפסגות ההבעה המוסיקלית, בחפשו אחרי אופני הבעה משוחררים מכבלים. הרביעייה אופ. 131, שנכתבה בין 1825-1826, היא, לדעת רבים, הגדולה והמקורית מכל הרביעיות של בטהובן: היתה זו הרביעייה המועדפת על בטהובן עצמו; בקשתו המוסיקלית האחרונה של שוברט היתה להאזין לה; ווגנר כתב חיבור על גדולתה. היא דוגמה מובהקת לסגנונו המאוחר של בטהובן, ולעיסוקו המעמיק בכמה אלמנטים בולטים בתקופה זו: ואריאציות תמאטיות, מנגינות ליריות ברוח עממית, טשטוש קווי ההפרדה בין פראזות, איכויות אילתוריות, מרקמים פוגאליים, הרחבת השפה ההרמונית והחיפוש אחר הצללות חדשות. היא הנרחבת מכל הרביעיות של בטהובן, וזו בה הוא התרחק ביותר מהקונבנציות של כתיבת רביעייה ובחן את גבולות הז'אנר בצורה הדרמטית ביותר. הרביעייה כתובה בצורת קשת רחבה. הפרקים החיצוניים וכבדי המשקל כתובים בצורות מסורתיות (פוגה בפרק הראשון וצורת סונטה בפרק האחרון). אמצע הקשת הוא הפרק הארוך ביותר של הרביעייה הכתוב כנושא וואריאציות. זה אחד הפרקים הקאמריים העמוקים והמורכבים ביותר של בטהובן. הפרקים השני והשלישי, והחמישי והשישי, הם צמדי פרקים קצרים הרבה יותר (אחד מהיר וקל באופיו והשני איטי), לעיתים קרובות בצורות מקוריות לחלוטין. שבעת הפרקים נפרשים כנרטיב רציף עם קשרים הרמוניים ומוטיביים, וכך מתקבל הגיון צורני חדש ושונה מן התבנית הקלאסית המסורתית, שיהווה תשתית לתפיסות צורניות רומנטיות לאורך המאה ה-19.
אנטון וברן מוכר וידוע כאחד מאבות האסכולה הווינאית השנייה ותומכיה המובילים של שיטת 12 הטונים האוונגרדית. יצירותיו הידועות א-טונאליות במובהק, חסכניות באמצעים, קצרות ממדים ויוצאות נגד הגודש והאקספרסיביות השופעת של המוסיקה הרומנטית של המאה ה-19. עם זאת, בראשית דרכו הוציא תחת ידיו מספר יצירות שהיו נטועות עדיין במורשת הפוסט-רומנטית, בהן לפחות שני פרקים טונאליים קצרים לרביעיית מיתרים. ה"לנגזאמר זץ" (פרק איטי) נכתב בשנת 1905, בהשראת טיוליו הרגליים של וברן בהרים מחוץ לווינה, במהלך חופשה עם ארוסתו לעתיד ולימים אשתו. וברן התכוון לכתוב רביעייה שלמה אך הניח אותה בצד לאחר שהשלים את הפרק הזה, שמשכו כעשר דקות. זה פרק אקספרסיבי מאוד, המושרש בבירור ברומנטיקה ובטונאליות פוסט-ברהמסיאנית. הוא כתוב בסגנון השופע של הרומנטיקה המאוחרת (בדומה ל"ליל זוך" של שנברג), ומבטא שפע רגשות, החל מכמיהה, עבור בסערה דרמטית ועד לסיום השליו, מעין שיר אהבה של וברן לאשתו לעתיד. בדומה ליצירות טונאליות אחרות שלו וברן לא פרסם את ה"לנגזאמר זץ" בדפוס בחייו, והוא התגלה רק בשנות ה-60 של המאה ה-20 באוסף כתבי יד.
"The Belcea Quartet plays concerts for eternity” (Hamburger Abendblatt)
"Some of the greatest works in the repertoire played with superior artistry and instrumental skill… These were gorgeous and stirring performances…the energy behind the playing was full of style, feeling, and expressive depth… This was one of those performances where the first note was heavy with the excitement and pleasures to come." (New York Classical Review)
"I have not heard the Belceas live before and they were a revelation… it was wonderfully played" (The Arts Desk)
"The players’ engagement with each other was as open-hearted as their commitment to the music. The result was conversational playing of a high order; it felt as if all four were expanding on each other’s thoughts" (The Standard)
"Revelatory performance" (The Gurdian)



רח' לואי מרשל 25 תל אביב,
ת.ד. 21502, תל אביב
6200003
טל. 03-5460524
פקס. 03-6055169
דואל. info@icm.org.il
טל. 03-5466228
פקס. 03-6055169
דואל. chamber@icm.org.il
© 2023 כל הזכויות שמורות לקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה, תל אביב | עיצוב ופיתוח ע״י tabuzzco
האירועים הקרובים
אלכסנדר פבלובסקי כינור
סרגיי ברסלר כינור
אלכסנדר גורדון ויולה
קיריל זלוטניקוב צ'לו
שוסטקוביץ'
"…the ultimate interpretation of Shostakovich quartets" (Seen and Heard International, June 2025)
קונצרט זה הוא הקונצרט הרביעי בסדרת מכלול הרביעיות של שוסטקוביץ' בביצוע הרביעייה הירושלמית.
למידע על הסדרה כולה לחצו כאן
לא ניתן להחליף לקונצרט זה כרטיסים מקונצרטים בסדרות אחרות
הסדרה מתקיימת באדיבות:
רחל גוטסמן | בתיה כהנא ודניאל חוסידמן | דן יקיר | גדעון פלוסר
אלכסנדר פבלובסקי כינור
סרגיי ברסלר כינור
אלכסנדר גורדון ויולה
קיריל זלוטניקוב צ'לו
שוסטקוביץ'
"…the ultimate interpretation of Shostakovich quartets" (Seen and Heard International, June 2025)
קונצרט זה הוא הקונצרט החמישי והאחרון בסדרת מכלול הרביעיות של שוסטקוביץ' בביצוע הרביעייה הירושלמית.
למידע על הסדרה כולה לחצו כאן
לא ניתן להחליף לקונצרט זה כרטיסים מקונצרטים בסדרות אחרות
הסדרה מתקיימת באדיבות:
רחל גוטסמן | בתיה כהנא ודניאל חוסידמן | דן יקיר | גדעון פלוסר
התכוננו לערב בלתי נשכח של וירטואוזיות, חדשנות ורגש, בקונצרט הגאלה המרהיב שיחתום את הפסטיבל הבינלאומי TARF 2025
על הבמה יעלו מיטב הסולנים הצעירים וההרכבים המצטיינים שהתחרו בפסטיבל, בליווי תזמורת הבארוק ירושלים שתלווה את המתחרים הבולטים בביצוע קונצ'רטי בארוקיים סוחפים. גולת הכותרת של הערב : בכורה עולמית ליצירה מרגשת שהולחנה במיוחד לפסטיבל על ידי המלחין הגרמני זורן זיג, כמחווה למורשתו של המוזיקאי האגדי פואה גרינשפון, ומבוססת על שירו מעורר ההשראה 'אין מכשול'. יצירה זו תבוצע על ידי שילוב נדיר של מתחרים מצטיינים וחברי צוות השופטים הבינלאומי. אל תחמיצו את ההזדמנות לחוות פסגת כישרונות, רגעים מוזיקליים מרגשים והפתעות נוספות בקונצרט חד פעמי שישאיר אתכם פעורי פה. הבטיחו את מקומכם עכשיו לחגיגה מוזיקלית עוצרת נשימה.
מחירי כרטיסים:
הקהל הרחב – 95 ₪
גמלאים- 75 ₪
משתתפים בתחרות – ללא תשלום
Prepare for an unforgettable evening of virtuosity, innovation, and emotion at the magnificent Gala Concert that will conclude the TARF 2025 International Festival! The stage will host the best young soloists and outstanding ensembles who competed in the festival, accompanied by the Jerusalem Baroque Orchestra, which will support the prominent competitors in performing captivating baroque concertos. The highlight of the evening: a world premiere of an exciting piece specially composed for the festival by German composer Zorn Zig, as a tribute to the legacy of the legendary musician Foa Greenspoon, and based on his inspiring song 'Ein Machshol' (No Obstacle). This piece will be performed by a rare combination of outstanding competitors and members of the international judging panel. Don't miss the opportunity to experience the pinnacle of talents, exciting musical moments, and additional surprises at this unique concert that will leave you speechless. Secure your spot now for a breathtaking musical celebration.
Ticket Prices:
General Public – 95 NIS
Amateur Musicians, Discount Holders, Greenspon Family Members – 75 NIS
Competitors – Free of charge
אחת לחודש אנו מקיימים בקונסרבטוריון קונצרט ג'אז במועדון החדש "המחלקה" ובו תלמידי מחלקת הג'אז מנגננים בהרכבים שהקימו בעצמם!
והפעם: רביעיית אורי מלצר
מחיר הכרטיס 35 ש"ח.
שי ווזנר פסנתר
כרמית צרי כינור
הלל צרי צ'לו
* יצירתו של בוסקוביץ' מבוצעת לכבוד שנת ה-80 לייסוד הקונסרבטוריון – בוסקוביץ' נמנה עם סגל ההוראה בקונסרבטוריון כמורה לקומפוזיציה ולתיאוריה בין 1945 ל-1958.
קונצרט מקדים בביצוע שי ניר ותום פיש, תלמידי פסנתר בקונסרבטוריון בכיתתה של יפעת זיידל, יערך בשעה 10:45, באולם רן ברון.
עונה שנייה לסדרת קונצרטי הבארוק
מנהלת אמנותית – דרורה ברוק
בשיתוף תזמורת הבארוק ירושלים
הכנרת האוסטרית סוזנה שולץ מצטרפת לעמיתיה הישראלים למסע אל מלאכת הקישוט בבארוק: סונטות של קורלי, ברזנטי וטלמן בגרסאות עם דימינוציות וקישוטים מקוריים מהמאה ה-18, לצד רגעים של קישוט חי שנולד בו ברגע. ערב שמחבר דיוק טקסטואלי עם חירות יצירתית, ומאיר גבולות בין הכתוב למאולתר שמיטשטשים כשהדמיון ההיסטורי מתעורר.
דרורה ברוק – חליליות בארוק
סוזנה שולץ (אוסטריה) – כינור בארוק
דוד שמר – צ'מבלו
מינוי לכל הקונצרטים בסדרה: 390 ₪
לפרטים על הסדרה ולרכישת מינוי לחצו כאן
כרטיס בודד – 105 ₪
מכירת כרטיסים בודדים תפתח ב- 21.9.25
גולדברג
* יצירתו של תלמי מבוצעת לכבוד שנת ה-80 לייסוד הקונסרבטוריון – תלמי למד ניצוח והלחנה בקונסרבטוריון בתחילת שנות ה-60.
קונצרט מקדים בביצוע אריאל דיאנר, תלמיד פסנתר בקונסרבטוריון בכיתתה של שרה טל, יערך בשעה 10:45, באולם רן ברון.
ֿתזמורת הג׳אז הישראלית חוזרת לעונה נוספת – סוחפת, מרתקת ומגוונת, במהלכה תארח את טובי מוזיקאי הג׳אז הישראלים. בהשתתפות סטודנטים מצטיינים מהתכנית ללימודי ג׳אז בשיתוף הניו-סקול בניו-יורק.
אורח: אלי מגן – קונטרבס ושירה
אלי מגן, מחלוצי נגני הקונטרבס בישראל וזמר מרגש בעל קול חם ונוגע. אלי ינגן וגם ישיר עם התזמורת כמה משיריו האייקונים.
תזמורת הג'אז הישראלית, בניהולם האומנותי של רון אלמוג ויאיר סלוצקי, היא בית המרכז לתוכו כבר יותר מ 20 שנים את טובי המוסיקאים בישראל לסביבה יצירתית ופורייה של מלחינים, מעבדים ונגנים סולנים. הופעותיה של התזמורת הן מפגן מוסיקלי וירטואוזי, מרגש ומהפנט שלא משאיר רגע אחד משעמם כש-12 הסולנים של התזמורת מציגים את יכולותיהם.

יאיר סלוצקי, יואב טריפמן – טרומבונים
ארתור קרסנובייב, יובל פלג – חצוצרות
אלון פרבר – סקסופון סופרן ואלט
טל ורון – סקסופון אלט וטנור
דין צור – סקסופון טנור וחליל
יובל טבצ'ניק – סקסופון בריטון ובס קלרינט
איתמר גרוס – פסנתר וקלידים
גיא כיירא – גיטרה
מיקי ורשאי – בס וקונטרבס
רון אלמוג – תופים
לעיון בפרטי הסדרה כולה לחצו כאן
אחת לחודש אנו מקיימים בקונסרבטוריון קונצרט ג'אז במועדון החדש "המחלקה" ובו תלמידי מחלקת הג'אז מנגננים בהרכבים שהקימו בעצמם!
והפעם, אורח מיוחד!
הכנר הבינלאומי דניאל וולטלינגר, שיופיע עם הרכב כוכבים ישראלי: חזי חאיט בגיטרה, אסף חכימי בקונטרבס, אהרלה קמינסקי בתופים וקובי סלומון בקלרינט.
מחיר הכרטיס 85 ש"ח.
קורינה בלצ'אה כינור
סוייאון קאנג כינור
קשישטוף חוז'לסקי ויולה
אנטואן לדרלן צ'לו
רואי אמוץ חליל
דמיטרי מלכין אבוב
דני ארדמן קלרינט
איתמר לשם קרן יער
נדב כהן בסון
בנימין הוכמן פסנתר
מוזות בין מלחמות
קונצרט מקדים בביצוע הרכבי ג'אז מהתכנית העל תיכונית ללימודי ג'אז יערך בשעה 19:15, באולם רן ברון.
אורות וצללים
קונצרט מקדים בביצוע רוני דגן, תלמידת כינור בקונסרבטוריון בכיתתו של גיא פיגר, יערך בשעה 19:15, באולם רן ברון.
גיא פיגר כינור
יותם ברוך צ'לו
רון טרכטמן פסנתר
קונצרט מקדים בביצוע תום ג'ובני, תלמיד כינור בקונסרבטוריון בכיתתו של גיא פיגר, יערך בשעה 19:15, באולם רן ברון.
ֿתזמורת הג׳אז הישראלית חוזרת לעונה נוספת – סוחפת, מרתקת ומגוונת, במהלכה תארח את טובי מוזיקאי הג׳אז הישראלים. בהשתתפות סטודנטים מצטיינים מהתכנית ללימודי ג׳אז בשיתוף הניו-סקול בניו-יורק.
אורח: עמית פרידמן – סקסופון
עמית פרידמן, מהסקסופוניסטים המובילים בג’אז הישראלי, חוזר לשתף פעולה עם תזמורת הג׳אז הישראלית שהיה בין מייסדיה במופע אנרגטי ומלא נשמה עם כמה מהקטעים היפים שכתב לתזמורת.
תזמורת הג'אז הישראלית, בניהולם האומנותי של רון אלמוג ויאיר סלוצקי, היא בית המרכז לתוכו כבר יותר מ 20 שנים את טובי המוסיקאים בישראל לסביבה יצירתית ופורייה של מלחינים, מעבדים ונגנים סולנים. הופעותיה של התזמורת הן מפגן מוסיקלי וירטואוזי, מרגש ומהפנט שלא משאיר רגע אחד משעמם כש-12 הסולנים של התזמורת מציגים את יכולותיהם.

יאיר סלוצקי, יואב טריפמן – טרומבונים
ארתור קרסנובייב, יובל פלג – חצוצרות
אלון פרבר – סקסופון סופרן ואלט
טל ורון – סקסופון אלט וטנור
דין צור – סקסופון טנור וחליל
יובל טבצ'ניק – סקסופון בריטון ובס קלרינט
איתמר גרוס – פסנתר וקלידים
גיא כיירא – גיטרה
מיקי ורשאי – בס וקונטרבס
רון אלמוג – תופים
לעיון בפרטי הסדרה כולה לחצו כאן
רועי שילוח כינור
רומן שפיצר ויולה
נטלי קליין (בריטניה) צ'לו
עינב ירדן פסנתר
סודות כמוסים
קונצרט מקדים בביצוע זוהר טרופה ועידו בן עמי, תלמידי פסנתר בקונסרבטוריון בכיתתה של חוה ערמון, יערך בשעה 10:45, באולם רן ברון.
רחל רינגלשטיין כינור
טלי גולדברג כינור
יואל גרינברג ויולה
תמי ווטרמן צ'לו
דניאל צ'ובאנו (רומניה) פסנתר
קונצרט מקדים בביצוע הרכב קאמרי מתלמידי הקונסרבטוריון יערך בשעה 20:15, באולם רן ברון.
יובל הרץ כינור
ניצן ברתנא כינור
שירה מיוני ויולה
טומוקו אקסאקה ויולה
הרן מלצר צ'לו
ליה-חן פרלוב צ'לו
עונה שנייה לסדרת קונצרטי הבארוק
מנהלת אמנותית – דרורה ברוק
ערב אנגלי ברסטורציה: מוסיקה קולית וכלית של הנרי פרסל וג׳ון בלואו, המורה והתלמיד. בין אודה חגיגית לשיר חדר אינטימי ו‑ground מהפנט. אריות מלאות הבעה, דואטים שנרקמים על קווי באס אוסטינטו, שירים וריקודים שנושמים את ניחוח לונדון של סוף המאה ה‑17: תערובת של מלודיה מוּכּרת, הרמוניה נועזת וקישוטים חיים.
אלון הררי ויונתן סויסה – קונטרה טנורים
דרורה ברוק ועידית פז – חליליות
נטלי רוטנברג – צ'מבלו
מינוי לכל הקונצרטים בסדרה: 390 ₪
לפרטים על הסדרה ולרכישת מינוי לחצו כאן
כרטיס בודד – 105 ₪
מכירת כרטיסים בודדים תפתח ב- 21.9.25
לאה האוזמן כינור
סמואל שפרד צ'לו
מנג'י האן פסנתר
רומנטיקה פנים רבות לה
קונצרט מקדים בביצוע אמילי אברבך, תלמידת כינור בקונסרבטוריון בכיתתו של גיא פיגר, יערך בשעה 20:15, באולם רן ברון.
עונה שנייה לסדרת קונצרטי הבארוק
מנהלת אמנותית – דרורה ברוק
לילה בונציה, שחר ברומא – לידתה של הסונטה בחמישה צבעים
חלילית, קורנט, סאקבט, צ'לו וקונטינואו פורשים את המהפכה הצלילית והצורנית של המחצית הראשונה של המאה ה‑17 – מן ה‑stile nuovo וה‑seconda pratica של מונטוורדי אל הסונטות והקנצונות של קסטלו, מריני ופונטנה ובני תקופתם. דיאלוגים של הד ומענה, מתח‑רגיעה, קישוטים אקספרסיביים ו"קונצ'רטו" מוקדם שבו כל קול מקבל רגע משלו עד שנטמע בצבעים חדשים.
עלמה מאייר – קורנט
דרורה ברוק – חליליות
לירון רינות – סקבט
אורית מסר יעקובי – צ'לו בארוק
יזהר קרשון – צ'מבלו
מינוי לכל הקונצרטים בסדרה: 390 ₪
לפרטים על הסדרה ולרכישת מינוי לחצו כאן
כרטיס בודד – 105 ₪
מכירת כרטיסים בודדים תפתח ב- 21.9.25
ֿתזמורת הג׳אז הישראלית חוזרת לעונה נוספת – סוחפת, מרתקת ומגוונת, במהלכה תארח את טובי מוזיקאי הג׳אז הישראלים. בהשתתפות סטודנטים מצטיינים מהתכנית ללימודי ג׳אז בשיתוף הניו-סקול בניו-יורק.
אורחת: ענת כהן – קלרינט
ענת כהן, נגנית הקלרינט המובילה בעולם הג׳אז הבינלאומי. ענת מביאה לבמה שילוב סוחף של וירטואוזיות, שמחת חיים, נוכחות בימתית כובשת שמשלבת מוזיקה ברזילאית וצלילים מהעולם.
תזמורת הג'אז הישראלית, בניהולם האומנותי של רון אלמוג ויאיר סלוצקי, היא בית המרכז לתוכו כבר יותר מ 20 שנים את טובי המוסיקאים בישראל לסביבה יצירתית ופורייה של מלחינים, מעבדים ונגנים סולנים. הופעותיה של התזמורת הן מפגן מוסיקלי וירטואוזי, מרגש ומהפנט שלא משאיר רגע אחד משעמם כש-12 הסולנים של התזמורת מציגים את יכולותיהם.

יאיר סלוצקי, יואב טריפמן – טרומבונים
ארתור קרסנובייב, יובל פלג – חצוצרות
אלון פרבר – סקסופון סופרן ואלט
טל ורון – סקסופון אלט וטנור
דין צור – סקסופון טנור וחליל
יובל טבצ'ניק – סקסופון בריטון ובס קלרינט
איתמר גרוס – פסנתר וקלידים
גיא כיירא – גיטרה
מיקי ורשאי – בס וקונטרבס
רון אלמוג – תופים
לעיון בפרטי הסדרה כולה לחצו כאן
אופקים חדשים
קונצרט מקדים בביצוע אמרי זכרוביץ', תלמיד פסנתר בקונסרבטוריון בכיתתו של רון טרכטמן, יערך בשעה 10:45, באולם רן ברון.
איתמר זורמן כינור
גיא בן-ציוני ויולה
מיכל קורמן צ'לו
אסף ויסמן פסנתר
טיבי צייגר קלרינט
אלון ראובן קרן-יער
מאוריציו פאז בסון
קונטרבס – יפורסם
״מִן הַמֻּפְלָא וְהַמָּשָׁל״
יונתן שוורץ כינור
אמלי ואלנר כינור
מאיו קונו ויולה
לוקס שוורץ צ'לו
מחווה מיוחדת לשנת ה-80 לקונסרבטוריון:
סטוצ'בסקי אלגרו מודרטו, מתוך 5 קטעים לרביעיית כלי קשת
עונה שנייה לסדרת קונצרטי הבארוק
מנהלת אמנותית – דרורה ברוק
אומנים צעירים, סטודנטים מצטיינים במסלול למוסיקה מוקדמת באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים בערב של הרכבים מגוונים המבצעים מוסיקה מימי הביניים ועד הבארוק.
מינוי לכל הקונצרטים: 390 ₪
לפרטים על הסדרה ולרכישת מינוי לחצו כאן
כרטיס בודד לקונצרט זה בלבד – 55 ש"ח
כרטיס בודד לשאר הקונצרטים בסדרה – 105/95 ש"ח
מכירת כרטיסים בודדים תפתח ב- 21.9.25
מחוות ופרידות
קונצרט מקדים בביצוע ינאי דין-נור וליה ברטלר, תלמידי ויולה בקונסרבטוריון בכיתתה של טלי קרביץ, יערך בשעה 10:45, באולם רן ברון.
אלכסנדרה קזובסקי כינור
גרשון גרצ'יקוב כינור
יאן גרונינג ויולה
עמית אבן-טוב צ'לו
דניאל גורטלר פסנתר
מגלים את אמריקה – לציון 250 שנה להכרזת העצמאות של ארה"ב
קונצרט מקדים בביצוע עמרי שני, תלמידת צ'לו בקונסרבטוריון בכיתתה של ליה חן-פרלוב, יערך בשעה 20:15, באולם רן ברון.