אלכסנדרה קזובסקי – כינור
גרשון גרצ'יקוב – כינור
יאן גרונינג – ויולה
עמית אבן-טוב – צ'לו
הלל צרי – צ'לו
פסגות וינאיות
קונצרט זה תוכנן במקור להתקיים ב-28.6.25 (סוף עונת 2024-25) ונדחה עקב המלחמה עם איראן.
רביעיית אריאל מארחת את הצ'לן הלל צרי, מבכירי המוסיקאים הקאמריים בישראל, בתכנית הכוללת שלוש יצירות מופת מהרפרטואר הווינאי.
רביעיית אריאל נוסדה בישראל בשנת 2000, כשחבריה עוד למדו בחטיב
רביעיית אריאל מארחת את הצ'לן הלל צרי, מבכירי המוסיקאים הקאמריים בישראל, בתכנית הכוללת שלוש יצירות מופת מהרפרטואר הווינאי.
רביעיית אריאל נוסדה בישראל בשנת 2000, כשחבריה עוד למדו בחטיבת הביניים בבית הספר שליד האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. זוכת פרס רביעיית קליבלנד היוקרתי, שמוענק על ידי אגודת Chamber Music America, כהכרה בהישג אמנותי משמעותי וכתמיכה בקריירה. הרביעייה מכהנת כרביעיית הבית בקולג' למוסיקה של אוניברסיטת סינסינטי, שם מנהלים חבריה את תכנית המוסיקה הקאמרית ומקיימים סדרת קונצרטים, נוסף על סיורי קונצרטים ברחבי ארה"ב ומעבר לים. הרביעייה הופיעה, בין היתר, באולם קרנגי ובסדרת קונצרטים במרכז לינקולן בניו-יורק. הקדישה חלק ניכר ממרצה לרביעיות של בטהובן, וביצעה את מכלול הרביעיות שש פעמים בארה"ב ובאירופה. הרביעייה משתפת פעולה בקביעות עם המוסיקאים וההרכבים הבולטים של ימינו, בהם, הפסנתרנים דניל טריפונוב, אוריון וייס וינון ברנתן, הצ'לן פול כץ, רביעיית פסיפיקה, הרביעייה האמריקאית והרביעייה הירושלמית. הרביעייה ערכה סיור קונצרטים עם הצ'לנית אליסה ויילרשטיין, והופיעה תדירות עם הפסנתרנים ג'רמי דנק ומנחם פרסלר. בנוסף, כיהנה רביעיית אריאל כרביעיית הבית של Steans Music Institute בפסטיבל ראוויניה, של פסטיבל Yellow Barn, של פסטיבל קראמור ושל תכנית פרלמן. רביעיית אריאל השלימה תואר ראשון ותואר מתקדם בקונסרבטוריון ניו-אינגלנד, בוסטון, שם הייתה הרכב הבית של התכנית להכשרת רביעיות כלי קשת מקצועיות. עם מוריה נמנים כמה מענקי רביעיות כלי הקשת, בהם וולטר לווין ופול כץ. נוסף על פרס רביעיית קליבלנד זכתה בפרסים בינלאומיים רבים: פרס ראשון בתחרות "פרנץ שוברט והמוסיקה המודרנית" בגראץ, אוסטריה (2003), הפרס הגדול בתחרות פישהוף למוסיקה קאמרית (2006) ופרס שלישי בתחרות באנף (2007).
תכנית הקונצרט כוללת שלוש יצירות מופת מהרפרטואר הווינאי.
חציה השני של התכנית יוקדש לאחד היצירות הגדולות והחשובות ביותר ברפרטואר המוסיקה הקאמרית – חמישיית כלי הקשת עם שני צ'לי של שוברט. אחת מיצירות המופת עמוקות ההבעה שכתב שוברט בשנת חייו האחרונה, 1828, כשהוא כבר יש שסופו מתקרב. למעשה הייתה זו יצירתו הקאמרית האחרונה של שוברט שנכתבה כחודש לפני מותו. הרכב הכלים בחמישייה זו חורג מן המקובל לחמישיות כלי קשת בתקופה, והוא כולל שני צ'לי ולא שתי ויולות. נראה ששוברט ביקש לקבל גוון צליל כהה יותר להרכב ולתת הזדמנויות רבות לצ'לו לתפקד ככלי סולו, בעוד הצ'לו השני פנוי לנגן את צלילי הבס. התכנים הטראגיים ביצירה זו בולטים, ותחושת המוות הקרב צצה שוב ושוב בכל פרקי היצירה, אם כי יש בו גם גילויים של התלהבות ושמחת חיים, בייחוד בשני הפרקים האחרונים. שוברט שבר ביצירה זאת את הגבולות המקובלים של המדיום הקאמרי, גם בממדי היצירה, גם באפקטים הצליליים הכמעט תזמורתיים וגם בשפת הביטוי הישירה והעמוקה שלה. מעל הכל מתנוסס הפרק, השני, האיטי של חמישייה זו בזוהרו, נוגע ברבדים העמוקים ביותר של הנפש. שני אישים דגולים, הפסנתרן ארתור רובינשטיין והסופר תומס מאן, הביעו את המשאלה שהפרק הזה ינוגן בשעת מותם. הפרק נפתח ונחתם באווירה של השלמה והזדככות שמימית, שהיא נדירה בכל הספרות המוסיקלית.
תפתח את הקונצרט הרביעייה הידועה בכינויה, "הבדיחה" – אחת משש הרביעיות הכלולות בקובץ אופ. 33 אותו השלים היידן ב-1781 ופרסם שנה לאחר מכן. היידן הגה רביעיות אלה בעשור האחרון לשירותו בחצר אסתרהזי, זמן לא רב לאחר שנחתם איתו חוזה חדש שאפשר לו זמן רב יותר לעבודה על פרויקטים עצמאיים מעבר לחובותיו הרשמיות לחצר, ולראשונה – גם למכור את המוסיקה שלו באופן עצמאי. בהכירו בפוטנציאל המסחרי החדש הטמון בפרסומן בדפוס, שיווק היידן את הרביעיות אופ. 33 למזמיני התווים כמולחנות "באופן חדש ומיוחד למדי". ההיבט הברור ביותר של רביעיות אלה הנחשב על פי רוב כבלתי שגרתי הוא ההחלטה של היידן להשתמש בסקרצו במקום במנואט עבור הפרק השני או השלישי. השינוי הבולט בסקרצי אלה ביחס למינואטים הוא שהם נוטים להיות מהירים יותר ומעת לעת ניכר בהם גוון משעשע והומוריסטי. ההומור, הקלילות והשנינה מאפיינים קובץ זה גם באופן כללי. יתכן שהידיעה שהוא כותב כעת לקהל בינלאומי רחב יותר ובלתי מוכר, הובילה את היידן לזנוח את הפוגות המלומדות של הרביעיות אופ. 20 (שנכתבו עשור קודם לכן) לטובת סגנון משוחרר יותר באופ. 33. עבור הלקוחות החדשים אליהם פנה הוא כלל כעת מחוות רבות יותר מעולם האופרה הקומית, שירי הרחוב והמחולות הפופולאריים. בה בעת, הפרקים האיטיים של הרביעיות אופ. 33 הם באופן כללי עמוקים יותר ומורכבים יותר במרקמם מאשר אלו שברביעיות הקודמות. מטרתו של היידן בקובץ אופ. 33 היתה להרחיב את הקהל שלו מבלי לפשט את סגנונו או להתפשר על יושרתו כמלחין. במבט רחב, החשיבות המשמעותית של הרביעיות אופ. 33 היא בהפגנת שליטתו של היידן במבע היצירתי בנקודת אמצע זו בקריירה שלו, בה הוא כבר גיבש את גרסתו למה שאנחנו מכנים ברטרוספקטיבה "הסגנון הקלאסי". באופ. 33 הוא השיג סינתזה בין החן המלודי של הסגנון הגלאנטי, המרקם הקונטרפונקטי והלוגיקה הצורנית של הסגנון המלומד והאינטנסיביות הרגשית של סגנון "הסער והפרץ", והפך את המדיום של רביעיית כלי הקשת – יותר מאשר הסימפוניה, הסונטה לפסנתר, או האופרה – לכלי לכתיבתו המתוחכמת ביותר. רביעיות אלה, המשלבות נגישות עם מצוינות אמנותית, אכן עוררו התלהבות מיידית כשראו אור. מוצרט, שרק החל בקריירה שלו כמלחין עצמאי בווינה כאשר הן פורסמו ב-1782, העריץ את הקומפקטיות שלהן, את האיזון המושלם בין צורה, תוכן וטכניקה, ואת האופן בו היידן נותן לכל ארבעת הכלים מעמד משמעותי במרקם הכללי. כתגובה לאופ. 33 של היידן פרסם מוצרט קובץ של שש רביעיות מפרי עטו (המוכרות כיום כ"רביעיות היידן"), תוך שכמה מהפרקים של היידן משמשים עבורו בבירור כמודל. הרביעייה במי-במול מז'ור, מס' 2 מאופ. 33, ראויה לציון במיוחד הודות לשימוש בהומור שזיכה אותה בכינוי שנתן לה המו"ל, "הבדיחה". ההומור של היידן מתבסס על תמרון הציפיות של המאזין, תוך שילוב הפסקות בלתי צפויות והתחלות מטעות המערערות תחושת סדירות. יתר על כן, גוון של עליצות בא לידי ביטוי במוטיבים ובתבניות ליווי מסוימים, ובהטעמות והדגשות במקומות בלתי צפויים. הפרק הראשון כתוב בצורה הסונטה, המקובלת בתקופה כצורתו של הפרק הראשון, והוא דוגמה מצוינת לטכניקת הפיתוח התמאטי של היידן, לצמיחת פרק שלם ממספר מוטיבים גרעיניים. במקרה הזה מדובר במוטיבים המלודיים והריתמיים המוצגים בפסוק הראשון, בן ארבע התיבות, והמשמשים בסיס כמעט לכל מה שנשמע בהמשך הפרק. פרק הסקרצו, שהוראתו "מהיר", כתוב גם הוא במי-במול מז'ור. זהו פרק תמציתי ומענג בו מקבל הכינור הראשון את רב החומר התמאטי, בעוד הוויולה והצ'לו בעיקר תומכים בהרמוניה. השפעת המוסיקה העממית ניכרת כאן במיוחד. ההומור נעדר מהפרק השלישי, הפרק האיטי של הרביעייה, הכתוב בסי-במול מז'ור. תחתיו פונה כאן היידן למבע חם ולתחושה של רחשי כבוד, אותן הוא יוצק לתבנית צורנית מתוחכמת של ואריאציות בה שני יסודות תמאטיים שונים חוזרים תוך שינויים מעודנים. עבור אלה שטרם התוודעו לרביעיית "הבדיחה" מובטח כי הפרק האחרון הוא שיאה של הקומדיה. דברי הסבר אלה ימנעו מלקלקל את ההפתעה הגדולה ביותר ברביעייה, אבל יש לצפות לבלתי צפוי בפינאלה זה. היידן חותם את הרביעייה בפרק הכתוב בצורת רונדו, במשקל 6/8, ומורה לבצע את הפרק מהר מאוד, כך שהנושא הפותח בכינור הראשון פורץ בתנועה מסתחררת. הנושא השני נובע מאותם דחפים ריתמיים ומלודיים – מוטיבים מהירים, בתנועה סיבובית חוזרת – אך באופי מעט יותר מאופק. שני הנושאים חוזרים ונשמעים תוך שינויים, ולאחר חזרות ואריאטיביות כובשות אלה מגיעה הבדיחה הגדולה…
בתווך, תבצע רביעיית אריאל את רביעיית כלי הקשת, אופ. 3, של אלבן ברג. ברג מוכר בתולדות המוסיקה כאחד משלושת המלחינים המייצגים את האסכולה הווינאית השנייה – לצד מורו, ארנולד שנברג, ועמיתו – אנטון וברן, תלמידו הבולט הנוסף של שנברג. מבין שלושת המלחינים הללו ידוע ברג כמלחין ששימר באופן הבולט יסודות מתוך המוסיקה הרומנטית של המאה ה-19 גם בתוך הסגנון החדשני והנועז של האסכולה החדשה. כתיבתו לירית מאוד ויצירותיו מתאפיינות במהלכים דרמטיים ואקספרסיביים רחבי יריעה. את רביעיית כלי-הקשת אופוס 3, הלחין ברג בעיצומה של שנת 1910, בשני פרקים בלבד, והיא הוקדשה לרעייתו, הלנה. את פרקה הראשון סיים כבר בסוף חודש מאי והוא הושמע אז בנגינת נסיון. פרקה השני הושלם בקיץ של אותה שנה ונגינת הבכורה של הרביעייה היתה בווינה, ב- 24 באפריל 1911, יחד עם הסונטה לפסנתר אופוס 1. כמכלול יש ברביעייה זו, מחד גיסא, המשכיות היסטורית לסגנונם של וגנר, מהלר, ריכרד שטראוס ושנברג המוקדם, ומאידך גיסא ניכרים בה גרעיני סגנונו הבשל של ברג, אשר יתנו את פריים ביצירותיו המאוחרות יותר. במבנה הדו-פרקי ניתן לראות אימוץ גישתו של בטהובן בכמה מן הסונטות שלו לפסנתר (מגמה המתבטאת באופן עקיף גם בגישה הארכיטקטונית-עקרונית של מהלר). בפרק השני ניתן להבחין במעין טיפול וריאטיבי ופיתוח של הרעיונות המרכזיים המובאים בפרק הראשון. בצד המבע המוסיקלי ניכרים מיזגו הרך והלירי של ברג, כמו גם לשונו האקספרסיבית, לעומת האופי הנוקשה, הנזירי והחמור של ידידו ועמיתו, אנטון פון וברן.
"A blazing, larger-than-life performance that seemed to celebrate the triumph of the human spirit, even from the depths of chaos.” (The Washington Post)
"High-energy music making presented with impeccable clarity and impressive virtuosity… the purpose and confidence of quartets who know that they know what they are doing… hallmarks of the best quartet… a performance of tremendous excitement… a performance of striking brilliance, the virtuosity of the players evident at every turn… a concert of this quality and refinement is a testament to their maturity as an ensemble and their stature in the crowded world of professional string quartets" (Calgary Herald)
"A consummate ensemble gifted with utter musicality and remarkable interpretive power" (American Record Guide)
"An unforgettable musical journey… exceptional ensemble playing… technical prowess… precision and flair… The dialogues among the instruments proved engaging… Their collective sensitivity and expressiveness left a lasting impression… The melancholic melodies alternated with moments of fiery brilliance, leaving us spellbound until the final note… the quartet embraced the emotional breadth of the music, leaving the audience profoundly moved… vivacity and elegance… agility and unified rhythm and delightful precision… the Ariel Quartet navigated the ever-shifting moods with brilliance and finesse before the crowd erupted with gratitude. … The Ariel Quartet’s harmonious unity and passionate dedication to its craft left an indelible mark" (The Boston Musical Intelligencer)
"A High Energy Concert… The Ariel Quartet performed with a commanding intensity and highly integrated ensemble effort… consummate musicality in their interpretation and impressive virtuosity… all of which again showed the Ariel Quartet playing as one organic entity, which earned them a standing ovation from the appreciative audience." (Hardwick gazette)
"A gripping and often very subtle reading, setting ear-melting tenderness against seething passion with a deft and precise touch." (The Washington Post)



רח' לואי מרשל 25 תל אביב,
ת.ד. 21502, תל אביב
6200003
טל. 03-5460524
פקס. 03-6055169
דואל. info@icm.org.il
טל. 03-5466228
פקס. 03-6055169
דואל. chamber@icm.org.il
© 2023 כל הזכויות שמורות לקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה, תל אביב | עיצוב ופיתוח ע״י tabuzzco
האירועים הקרובים
אלכסנדר פבלובסקי כינור
סרגיי ברסלר כינור
אלכסנדר גורדון ויולה
קיריל זלוטניקוב צ'לו
שוסטקוביץ'
"…the ultimate interpretation of Shostakovich quartets" (Seen and Heard International, June 2025)
קונצרט זה הוא הקונצרט השני בסדרת מכלול הרביעיות של שוסטקוביץ' בביצוע הרביעייה הירושלמית.
למידע על הסדרה כולה לחצו כאן
לא ניתן להחליף לקונצרט זה כרטיסים מקונצרטים בסדרות אחרות
הסדרה מתקיימת באדיבות:
רחל גוטסמן | בתיה כהנא ודניאל חוסידמן | דן יקיר | גדעון פלוסר
English below
פסטיבל TARF גאה לארח את שניים מענקי המוזיקה העתיקה בעולם: וירטואוז החלילית האגדי דן לאורין והצ'מבליסטית המבריקה אנה פאראדיסו. זוהי הזדמנות נדירה וחד-פעמית לחוות את המאסטרים משבדיה בהופעה חיה בישראל.
לאורין, שעיצב מחדש את עולם החלילית והיווה השראה לדורות, יחד עם פאראדיסו, ייקחו אתכם למסע וירטואוזי בזמן. צפו לדיאלוג קסום ומרגש בין החלילית לצ'מבלו, דרך יצירות מופת מהמאה ה-17 וה-18.
קונצרט חובה מוחלט לכל חובב מוזיקה עתיקה ובמיוחד לחובבי החלילית. אל תחמיצו את הלילה הבלתי נשכח הזה!
Johan Helmich Roman (1694-1758): Sonata no 6 in B minor for flute and basso continuo
Larghetto
Allegro
Non troppo allegro
Grave
Allegro
Arcangelo Corelli (1653-1713): Sonata in F major op 5 nr 4 for recorder and basso continuo
Adagio
Allegro
Vivaldi
Adagio
Allegro
Joseph-Hector Fiocco (1703-1743): from Pièces de Clavecin, op 1
La Villageoise
Inconstante
Adagio
Vivace
Leonardo Leo (1694-1744): Sonata i D minor for recorder and basso continuo
Largo
Allegro
Largo
Allegro Assai
Joseph-Nicolas-Pancrace Royer (1703-1755)
Le Vertigo
George Frederick Handel (1685-1759): Sonata in F major for recorder and basso continuo
Grave
Allegro
Alla siciliana
Allegro
הקהל הרחב – 95 ₪
גמלאים – 75 ₪
משתתפים בתחרות – 60 ₪
The TARF Festival is proud to host two of the world's giants of early music: the legendary recorder virtuoso Dan Laurin and the brilliant harpsichordist Anna Paradiso. This is a rare and unique opportunity to experience these masters from Sweden live in Israel.
Laurin, who has redefined the world of the recorder and inspired generations, together with Paradiso, will take you on a virtuoso journey through time. Expect a magical and moving dialogue between the recorder and harpsichord, through 17th and 18th-century masterpieces by Roman, Corelli, Leo, Handel, Royer's dazzling 'Le Vertigo', and a selection from Fiocco's thrilling 'Pièces de Clavecin'.
An absolute must-see concert for every early music lover, and especially for recorder enthusiasts. Don't miss this unforgettable night!
Tickets:
General Public – 95 NIS
Amateur Musicians, Discount Holders – 75 NIS
Competition participants – 60 NIS
אלכסנדר פבלובסקי כינור
סרגיי ברסלר כינור
אלכסנדר גורדון ויולה
קיריל זלוטניקוב צ'לו
שוסטקוביץ'
"…the ultimate interpretation of Shostakovich quartets" (Seen and Heard International, June 2025)
קונצרט זה הוא הקונצרט השלישי בסדרת מכלול הרביעיות של שוסטקוביץ' בביצוע הרביעייה הירושלמית.
למידע על הסדרה כולה לחצו כאן
לא ניתן להחליף לקונצרט זה כרטיסים מקונצרטים בסדרות אחרות
הסדרה מתקיימת באדיבות:
רחל גוטסמן | בתיה כהנא ודניאל חוסידמן | דן יקיר | גדעון פלוסר
בהשתתפות:





אנו גאים להציג ערב חד פעמי ומרגש במיוחד: קונצרט מיוחד של חברי צוות השופטים הבינלאומי בתחרות TARF 2025. הזדמנות נדירה לחוות מקרוב את הווירטואוזיות, העומק והפרשנות הייחודית של נגנים מצויינים שבדרך כלל לא נפגשים על במה משותפת. הרפרטואר העשיר ינוע בין יצירות מופת בארוקיות קלאסיות לבין יצירות עכשוויות מפתיעות, ויציג את מגוון הסגנונות והאפשרויות האינסופיות של החלילית.
חגיגה מוזיקלית אמיתית, עשירה בצלילים, רגש והשראה, ומהווה שיא נוסף בתוכנית הפסטיבל.
כרטיסים:
הקהל הרחב – 90 ₪
גמלאים – 75 ₪
משתתפים בתחרות – 60 ₪
Featuring:
Soren Sieg (Germany)
Carsten Eckert (Austria)
Bobby Rotveld and Sanna van Elst (Netherlands)
Naama Lion (USA)
Drora Bruck (Israel)
We are proud to present a unique and exceptionally exciting evening: a special concert by members of the international judging panel at the TARF 2025 competition! A rare opportunity to experience up close the virtuosity, depth, and unique interpretation of excellent musicians who usually do not meet on a shared stage. The rich repertoire will range from classical baroque masterpieces to surprising contemporary works, showcasing the variety of styles and endless possibilities of the recorder. A true musical celebration, rich in sounds, emotion, and inspiration, marking another highlight in the festival program.
Ticket Prices:
General Public – 90 NIS
Amateur Musicians, Discount Holders – 75 NIS
Competition participants – 60 NIS
אלכסנדר פבלובסקי כינור
סרגיי ברסלר כינור
אלכסנדר גורדון ויולה
קיריל זלוטניקוב צ'לו
שוסטקוביץ'
"…the ultimate interpretation of Shostakovich quartets" (Seen and Heard International, June 2025)
קונצרט זה הוא הקונצרט הרביעי בסדרת מכלול הרביעיות של שוסטקוביץ' בביצוע הרביעייה הירושלמית.
למידע על הסדרה כולה לחצו כאן
לא ניתן להחליף לקונצרט זה כרטיסים מקונצרטים בסדרות אחרות
הסדרה מתקיימת באדיבות:
רחל גוטסמן | בתיה כהנא ודניאל חוסידמן | דן יקיר | גדעון פלוסר
אלכסנדר פבלובסקי כינור
סרגיי ברסלר כינור
אלכסנדר גורדון ויולה
קיריל זלוטניקוב צ'לו
שוסטקוביץ'
"…the ultimate interpretation of Shostakovich quartets" (Seen and Heard International, June 2025)
קונצרט זה הוא הקונצרט החמישי והאחרון בסדרת מכלול הרביעיות של שוסטקוביץ' בביצוע הרביעייה הירושלמית.
למידע על הסדרה כולה לחצו כאן
לא ניתן להחליף לקונצרט זה כרטיסים מקונצרטים בסדרות אחרות
הסדרה מתקיימת באדיבות:
רחל גוטסמן | בתיה כהנא ודניאל חוסידמן | דן יקיר | גדעון פלוסר
התכוננו לערב בלתי נשכח של וירטואוזיות, חדשנות ורגש, בקונצרט הגאלה המרהיב שיחתום את הפסטיבל הבינלאומי TARF 2025
על הבמה יעלו מיטב הסולנים הצעירים וההרכבים המצטיינים שהתחרו בפסטיבל, בליווי תזמורת הבארוק ירושלים שתלווה את המתחרים הבולטים בביצוע קונצ'רטי בארוקיים סוחפים. גולת הכותרת של הערב : בכורה עולמית ליצירה מרגשת שהולחנה במיוחד לפסטיבל על ידי המלחין הגרמני זורן זיג, כמחווה למורשתו של המוזיקאי האגדי פואה גרינשפון, ומבוססת על שירו מעורר ההשראה 'אין מכשול'. יצירה זו תבוצע על ידי שילוב נדיר של מתחרים מצטיינים וחברי צוות השופטים הבינלאומי. אל תחמיצו את ההזדמנות לחוות פסגת כישרונות, רגעים מוזיקליים מרגשים והפתעות נוספות בקונצרט חד פעמי שישאיר אתכם פעורי פה. הבטיחו את מקומכם עכשיו לחגיגה מוזיקלית עוצרת נשימה.
מחירי כרטיסים:
הקהל הרחב – 95 ₪
גמלאים- 75 ₪
משתתפים בתחרות – ללא תשלום
Prepare for an unforgettable evening of virtuosity, innovation, and emotion at the magnificent Gala Concert that will conclude the TARF 2025 International Festival! The stage will host the best young soloists and outstanding ensembles who competed in the festival, accompanied by the Jerusalem Baroque Orchestra, which will support the prominent competitors in performing captivating baroque concertos. The highlight of the evening: a world premiere of an exciting piece specially composed for the festival by German composer Zorn Zig, as a tribute to the legacy of the legendary musician Foa Greenspoon, and based on his inspiring song 'Ein Machshol' (No Obstacle). This piece will be performed by a rare combination of outstanding competitors and members of the international judging panel. Don't miss the opportunity to experience the pinnacle of talents, exciting musical moments, and additional surprises at this unique concert that will leave you speechless. Secure your spot now for a breathtaking musical celebration.
Ticket Prices:
General Public – 95 NIS
Amateur Musicians, Discount Holders, Greenspon Family Members – 75 NIS
Competitors – Free of charge
אחת לחודש אנו מקיימים בקונסרבטוריון קונצרט ג'אז במועדון החדש "המחלקה" ובו תלמידי מחלקת הג'אז מנגננים בהרכבים שהקימו בעצמם!
והפעם: רביעיית אורי מלצר
מחיר הכרטיס 35 ש"ח.
שי ווזנר פסנתר
כרמית צרי כינור
הלל צרי צ'לו
* יצירתו של בוסקוביץ' מבוצעת לכבוד שנת ה-80 לייסוד הקונסרבטוריון – בוסקוביץ' נמנה עם סגל ההוראה בקונסרבטוריון כמורה לקומפוזיציה ולתיאוריה בין 1945 ל-1958.
קונצרט מקדים בביצוע שי ניר ותום פיש, תלמידי פסנתר בקונסרבטוריון בכיתתה של יפעת זיידל, יערך בשעה 10:45, באולם רן ברון.
עונה שנייה לסדרת קונצרטי הבארוק
מנהלת אמנותית – דרורה ברוק
בשיתוף תזמורת הבארוק ירושלים
הכנרת האוסטרית סוזנה שולץ מצטרפת לעמיתיה הישראלים למסע אל מלאכת הקישוט בבארוק: סונטות של קורלי, ברזנטי וטלמן בגרסאות עם דימינוציות וקישוטים מקוריים מהמאה ה-18, לצד רגעים של קישוט חי שנולד בו ברגע. ערב שמחבר דיוק טקסטואלי עם חירות יצירתית, ומאיר גבולות בין הכתוב למאולתר שמיטשטשים כשהדמיון ההיסטורי מתעורר.
דרורה ברוק – חליליות בארוק
סוזנה שולץ (אוסטריה) – כינור בארוק
דוד שמר – צ'מבלו
מינוי לכל הקונצרטים בסדרה: 390 ₪
לפרטים על הסדרה ולרכישת מינוי לחצו כאן
כרטיס בודד – 105 ₪
מכירת כרטיסים בודדים תפתח ב- 21.9.25
גולדברג
קונצרט מקדים בביצוע אריאל דיאנר, תלמיד פסנתר בקונסרבטוריון בכיתתה של שרה טל, יערך בשעה 10:45, באולם רן ברון.
ֿתזמורת הג׳אז הישראלית חוזרת לעונה נוספת – סוחפת, מרתקת ומגוונת, במהלכה תארח את טובי מוזיקאי הג׳אז הישראלים. בהשתתפות סטודנטים מצטיינים מהתכנית ללימודי ג׳אז בשיתוף הניו-סקול בניו-יורק.
אורח: אלי מגן – קונטרבס ושירה
אלי מגן, מחלוצי נגני הקונטרבס בישראל וזמר מרגש בעל קול חם ונוגע. אלי ינגן וגם ישיר עם התזמורת כמה משיריו האייקונים.
תזמורת הג'אז הישראלית, בניהולם האומנותי של רון אלמוג ויאיר סלוצקי, היא בית המרכז לתוכו כבר יותר מ 20 שנים את טובי המוסיקאים בישראל לסביבה יצירתית ופורייה של מלחינים, מעבדים ונגנים סולנים. הופעותיה של התזמורת הן מפגן מוסיקלי וירטואוזי, מרגש ומהפנט שלא משאיר רגע אחד משעמם כש-12 הסולנים של התזמורת מציגים את יכולותיהם.

יאיר סלוצקי, יואב טריפמן – טרומבונים
ארתור קרסנובייב, יובל פלג – חצוצרות
אלון פרבר – סקסופון סופרן ואלט
טל ורון – סקסופון אלט וטנור
דין צור – סקסופון טנור וחליל
יובל טבצ'ניק – סקסופון בריטון ובס קלרינט
איתמר גרוס – פסנתר וקלידים
גיא כיירא – גיטרה
מיקי ורשאי – בס וקונטרבס
רון אלמוג – תופים
לעיון בפרטי הסדרה כולה לחצו כאן
אחת לחודש אנו מקיימים בקונסרבטוריון קונצרט ג'אז במועדון החדש "המחלקה" ובו תלמידי מחלקת הג'אז מנגננים בהרכבים שהקימו בעצמם!
והפעם, אורח מיוחד!
הכנר הבינלאומי דניאל וולטלינגר, שיופיע עם הרכב כוכבים ישראלי: חזי חאיט בגיטרה, אסף חכימי בקונטרבס, אהרלה קמינסקי בתופים וקובי סלומון בקלרינט.
מחיר הכרטיס 85 ש"ח.
קורינה בלצ'אה כינור
סוייאון קאנג כינור
קשישטוף חוז'לסקי ויולה
אנטואן לדרלן צ'לו
רואי אמוץ חליל
דמיטרי מלכין אבוב
דני ארדמן קלרינט
איתמר לשם קרן יער
נדב כהן בסון
בנימין הוכמן פסנתר
מוזות בין מלחמות
קונצרט מקדים בביצוע הרכבי ג'אז מהתכנית העל תיכונית ללימודי ג'אז יערך בשעה 19:15, באולם רן ברון.
אורות וצללים
קונצרט מקדים בביצוע רוני דגן, תלמידת כינור בקונסרבטוריון בכיתתו של גיא פיגר, יערך בשעה 19:15, באולם רן ברון.
גיא פיגר כינור
יותם ברוך צ'לו
רון טרכטמן פסנתר
קונצרט מקדים בביצוע תום ג'ובני, תלמיד כינור בקונסרבטוריון בכיתתו של גיא פיגר, יערך בשעה 19:15, באולם רן ברון.
ֿתזמורת הג׳אז הישראלית חוזרת לעונה נוספת – סוחפת, מרתקת ומגוונת, במהלכה תארח את טובי מוזיקאי הג׳אז הישראלים. בהשתתפות סטודנטים מצטיינים מהתכנית ללימודי ג׳אז בשיתוף הניו-סקול בניו-יורק.
אורח: עמית פרידמן – סקסופון
עמית פרידמן, מהסקסופוניסטים המובילים בג’אז הישראלי, חוזר לשתף פעולה עם תזמורת הג׳אז הישראלית שהיה בין מייסדיה במופע אנרגטי ומלא נשמה עם כמה מהקטעים היפים שכתב לתזמורת.
תזמורת הג'אז הישראלית, בניהולם האומנותי של רון אלמוג ויאיר סלוצקי, היא בית המרכז לתוכו כבר יותר מ 20 שנים את טובי המוסיקאים בישראל לסביבה יצירתית ופורייה של מלחינים, מעבדים ונגנים סולנים. הופעותיה של התזמורת הן מפגן מוסיקלי וירטואוזי, מרגש ומהפנט שלא משאיר רגע אחד משעמם כש-12 הסולנים של התזמורת מציגים את יכולותיהם.

יאיר סלוצקי, יואב טריפמן – טרומבונים
ארתור קרסנובייב, יובל פלג – חצוצרות
אלון פרבר – סקסופון סופרן ואלט
טל ורון – סקסופון אלט וטנור
דין צור – סקסופון טנור וחליל
יובל טבצ'ניק – סקסופון בריטון ובס קלרינט
איתמר גרוס – פסנתר וקלידים
גיא כיירא – גיטרה
מיקי ורשאי – בס וקונטרבס
רון אלמוג – תופים
לעיון בפרטי הסדרה כולה לחצו כאן
רועי שילוח כינור
רומן שפיצר ויולה
נטלי קליין (בריטניה) צ'לו
עינב ירדן פסנתר
סודות כמוסים
קונצרט מקדים בביצוע זוהר טרופה ועידו בן עמי, תלמידי פסנתר בקונסרבטוריון בכיתתה של חוה ערמון, יערך בשעה 10:45, באולם רן ברון.
רחל רינגלשטיין כינור
טלי גולדברג כינור
יואל גרינברג ויולה
תמי ווטרמן צ'לו
דניאל צ'ובאנו (רומניה) פסנתר
קונצרט מקדים בביצוע הרכב קאמרי מתלמידי הקונסרבטוריון יערך בשעה 20:15, באולם רן ברון.
יובל הרץ כינור
ניצן ברתנא כינור
שירה מיוני ויולה
טומוקו אקסאקה ויולה
הרן מלצר צ'לו
ליה-חן פרלוב צ'לו
עונה שנייה לסדרת קונצרטי הבארוק
מנהלת אמנותית – דרורה ברוק
ערב אנגלי ברסטורציה: מוסיקה קולית וכלית של הנרי פרסל וג׳ון בלואו, המורה והתלמיד. בין אודה חגיגית לשיר חדר אינטימי ו‑ground מהפנט. אריות מלאות הבעה, דואטים שנרקמים על קווי באס אוסטינטו, שירים וריקודים שנושמים את ניחוח לונדון של סוף המאה ה‑17: תערובת של מלודיה מוּכּרת, הרמוניה נועזת וקישוטים חיים.
אלון הררי ויונתן סויסה – קונטרה טנורים
דרורה ברוק ועידית פז – חליליות
נטלי רוטנברג – צ'מבלו
מינוי לכל הקונצרטים בסדרה: 390 ₪
לפרטים על הסדרה ולרכישת מינוי לחצו כאן
כרטיס בודד – 105 ₪
מכירת כרטיסים בודדים תפתח ב- 21.9.25
לאה האוזמן כינור
סמואל שפרד צ'לו
מנג'י האן פסנתר
רומנטיקה פנים רבות לה
קונצרט מקדים בביצוע אמילי אברבך, תלמידת כינור בקונסרבטוריון בכיתתו של גיא פיגר, יערך בשעה 20:15, באולם רן ברון.
עונה שנייה לסדרת קונצרטי הבארוק
מנהלת אמנותית – דרורה ברוק
לילה בונציה, שחר ברומא – לידתה של הסונטה בחמישה צבעים
חלילית, קורנט, סאקבט, צ'לו וקונטינואו פורשים את המהפכה הצלילית והצורנית של המחצית הראשונה של המאה ה‑17 – מן ה‑stile nuovo וה‑seconda pratica של מונטוורדי אל הסונטות והקנצונות של קסטלו, מריני ופונטנה ובני תקופתם. דיאלוגים של הד ומענה, מתח‑רגיעה, קישוטים אקספרסיביים ו"קונצ'רטו" מוקדם שבו כל קול מקבל רגע משלו עד שנטמע בצבעים חדשים.
עלמה מאייר – קורנט
דרורה ברוק – חליליות
לירון רינות – סקבט
אורית מסר יעקובי – צ'לו בארוק
יזהר קרשון – צ'מבלו
מינוי לכל הקונצרטים בסדרה: 390 ₪
לפרטים על הסדרה ולרכישת מינוי לחצו כאן
כרטיס בודד – 105 ₪
מכירת כרטיסים בודדים תפתח ב- 21.9.25
ֿתזמורת הג׳אז הישראלית חוזרת לעונה נוספת – סוחפת, מרתקת ומגוונת, במהלכה תארח את טובי מוזיקאי הג׳אז הישראלים. בהשתתפות סטודנטים מצטיינים מהתכנית ללימודי ג׳אז בשיתוף הניו-סקול בניו-יורק.
אורחת: ענת כהן – קלרינט
ענת כהן, נגנית הקלרינט המובילה בעולם הג׳אז הבינלאומי. ענת מביאה לבמה שילוב סוחף של וירטואוזיות, שמחת חיים, נוכחות בימתית כובשת שמשלבת מוזיקה ברזילאית וצלילים מהעולם.
תזמורת הג'אז הישראלית, בניהולם האומנותי של רון אלמוג ויאיר סלוצקי, היא בית המרכז לתוכו כבר יותר מ 20 שנים את טובי המוסיקאים בישראל לסביבה יצירתית ופורייה של מלחינים, מעבדים ונגנים סולנים. הופעותיה של התזמורת הן מפגן מוסיקלי וירטואוזי, מרגש ומהפנט שלא משאיר רגע אחד משעמם כש-12 הסולנים של התזמורת מציגים את יכולותיהם.

יאיר סלוצקי, יואב טריפמן – טרומבונים
ארתור קרסנובייב, יובל פלג – חצוצרות
אלון פרבר – סקסופון סופרן ואלט
טל ורון – סקסופון אלט וטנור
דין צור – סקסופון טנור וחליל
יובל טבצ'ניק – סקסופון בריטון ובס קלרינט
איתמר גרוס – פסנתר וקלידים
גיא כיירא – גיטרה
מיקי ורשאי – בס וקונטרבס
רון אלמוג – תופים
לעיון בפרטי הסדרה כולה לחצו כאן
אופקים חדשים
קונצרט מקדים בביצוע אמרי זכרוביץ', תלמיד פסנתר בקונסרבטוריון בכיתתו של רון טרכטמן, יערך בשעה 10:45, באולם רן ברון.
איתמר זורמן כינור
גיא בן-ציוני ויולה
מיכל קורמן צ'לו
אסף ויסמן פסנתר
טיבי צייגר קלרינט
אלון ראובן קרן-יער
מאוריציו פאז בסון
קונטרבס – יפורסם
״מִן הַמֻּפְלָא וְהַמָּשָׁל״
יונתן שוורץ כינור
אמלי ואלנר כינור
מאיו קונו ויולה
לוקס שוורץ צ'לו
מחווה מיוחדת לשנת ה-80 לקונסרבטוריון:
סטוצ'בסקי אלגרו מודרטו, מתוך 5 קטעים לרביעיית כלי קשת
עונה שנייה לסדרת קונצרטי הבארוק
מנהלת אמנותית – דרורה ברוק
אומנים צעירים, סטודנטים מצטיינים במסלול למוסיקה מוקדמת באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים בערב של הרכבים מגוונים המבצעים מוסיקה מימי הביניים ועד הבארוק.
מינוי לכל הקונצרטים: 390 ₪
לפרטים על הסדרה ולרכישת מינוי לחצו כאן
כרטיס בודד לקונצרט זה בלבד – 55 ש"ח
כרטיס בודד לשאר הקונצרטים בסדרה – 105/95 ש"ח
מכירת כרטיסים בודדים תפתח ב- 21.9.25
מחוות ופרידות
קונצרט מקדים בביצוע ינאי דין-נור וליה ברטלר, תלמידי ויולה בקונסרבטוריון בכיתתה של טלי קרביץ, יערך בשעה 10:45, באולם רן ברון.
אלכסנדרה קזובסקי כינור
גרשון גרצ'יקוב כינור
יאן גרונינג ויולה
עמית אבן-טוב צ'לו
דניאל גורטלר פסנתר
מגלים את אמריקה – לציון 250 שנה להכרזת העצמאות של ארה"ב
קונצרט מקדים בביצוע עמרי שני, תלמידת צ'לו בקונסרבטוריון בכיתתה של ליה חן-פרלוב, יערך בשעה 20:15, באולם רן ברון.